Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

PaczKING.pl podejmuje współpracę z agencją Tigers

Wtorek, 2 Listopad 2021

Agencja digitalowa Tigers ma nowego klienta. Jest nim PaczKING.pl, platforma DHL Parcel. Współpraca rozpoczęła się 1 października 2021 roku, a umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Czym zajmuje się agencja Tigers?

Agencja Tigers zajmie się prowadzeniem kampanii w social mediach – przede wszystkim działań performance na Facebooku. Wymaga to opracowania konkretnej strategii mediowej, a także wdrożenia i optymalizacji działań. Firma Tigers ma w tym sporo doświadczenia – na rynku pojawiła się 6 lat temu i współpracowała już z takimi markami, jak Motorola, DHL czy Salad Story.

Wyznaczone cele

Mikhail Fediukovich, Performance Specialist w Tigers, który odpowiada za projekt, twierdzi, że celem agencji jest przedstawienie usługi Paczking jako najwygodniejszej dostępnej opcji nadawania paczek. Oprócz tego, firma zajmie się budowaniem komunikacji z klientem i poprawą performance.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...