PaczKING.pl podejmuje współpracę z agencją Tigers
Agencja digitalowa Tigers ma nowego klienta. Jest nim PaczKING.pl, platforma DHL Parcel. Współpraca rozpoczęła się 1 października 2021 roku, a umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Czym zajmuje się agencja Tigers?
Agencja Tigers zajmie się prowadzeniem kampanii w social mediach – przede wszystkim działań performance na Facebooku. Wymaga to opracowania konkretnej strategii mediowej, a także wdrożenia i optymalizacji działań. Firma Tigers ma w tym sporo doświadczenia – na rynku pojawiła się 6 lat temu i współpracowała już z takimi markami, jak Motorola, DHL czy Salad Story.
Wyznaczone cele
Mikhail Fediukovich, Performance Specialist w Tigers, który odpowiada za projekt, twierdzi, że celem agencji jest przedstawienie usługi Paczking jako najwygodniejszej dostępnej opcji nadawania paczek. Oprócz tego, firma zajmie się budowaniem komunikacji z klientem i poprawą performance.