Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Paczk@ w punkt - szybki odbiór paczki w okienku na poczcie

2022.08.09

W ramach zapowiadanego przez Pocztę Polską rozwoju KEP, czyli przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych) wprowadzone zostały dedykowane okienka typu fast track. Noszą one nazwę „paczk@ w punkt”. Pozwalają na szybkie odbieranie oraz nadawanie przesyłek w ramach Odbioru w Punkcie.

Specjalne okienka

Paczk@ w punkt zapewnia priorytetową obsługę klientów e-commerce. Wszystkie okienka oznaczono naklejkami z logotypem, które pomagają rozpoznać, w jakich miejscach nadawcy zainteresowani usługami elektronicznymi zostaną obsłużeni w pierwszej kolejności.

E-commerce priorytetem

Placówki pocztowe z funkcją Paczk@ w punkt znajdują się na terenie całej Polski, we wszystkich województwach. Mówimy obecnie o ponad 700 takich miejscach. Działania Poczty Polskiej są zgodne z obraną strategią rozwoju na lata 2021-2023, która zakłada ulepszenie jakości usług dla klientów e-commerce.

Źródło zdjęcia: https://media.poczta-polska.pl/

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...