Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

Packeta wspiera polskie sklepy internetowe

2021.10.20

Packeta to globalna platforma e-commerce, która świadczy usługi dla sklepów internetowych. Funkcjonuje już w 34 krajach, również w Polsce, gdzie cały czas wzmacnia swoje działania. Tylko w 2020 roku pomogła w doręczeniu ponad 40 milionów paczek i uzyskała przychody w wysokości prawie 100 mln euro.

Szybki rozwój platformy

Packeta oferuje pomoc e-sklepom (także polskim) w dostarczaniu ich produktów za granicę, wspiera też międzynarodowy rozwój. Niedługo powstać mają nowe magazyny – w Poznaniu i Krakowie. Platforma umożliwiła klientom Mohito oraz 4F odbiór paczek w Czechach, na Słowacji i – w przypadku 4F – w Rumunii. Firma powstała w Czechach, jednak obecnie funkcjonuje również poza Europą – w Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie.

Stan branży e-commerce w Polsce

Pandemiczny rok 2020 okazał się owocny dla branży e-commerce w Polsce. W porównaniu z 2019, sprzedaż online zwiększyła się o ponad 30%. Powstało mnóstwo nowych sklepów internetowych. Te dane skłaniają do dalszego rozwoju, w tym właśnie ekspansji za granicę. Packeta właśnie w tym się specjalizuje, a oprócz tego pomaga mniejszym biznesom i oferuje konkurencyjne ceny.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...