Otwarcie 100-tysięcznego punktu DHL
DHL eCommerce stało się siecią z największą liczbą punktów obsługi w Europie – firma otworzyła swój 100-tysięczny punkt odbioru i nadań przesyłek. Jego uroczysta inauguracja miała miejsce w Warszawie.
Out of home delivery w Europie
Sieć punktów nadań i odbioru przesyłek DHL obejmuje łącznie 28 krajów w Europie. Liczba aktywnych klientów cały czas rośnie, co oznacza większe zapotrzebowanie na punkty odbioru i nadań – przede wszystkim w miastach. Odpowiednio zorganizowana sieć out of home delivery jest bardzo istotna dla małych i dużych platform e-commerce, ponieważ pozwala zapewnić kompleksową i wygodną logistykę dostaw oraz zwrotów dla kupujących.
Badanie zlecone przez DHL
Wyniki badania Online Shopper Survey zleconego przez DHL wskazują, że e-konsumenci coraz częściej oczekują niezawodnych, przystępnych cenowo i zrównoważonych usług dostaw i zwrotów. 24% ankietowanych z Europy twierdzi, że chce odbierać swoje przesyłki w punktach obsługi paczek. 47% Europejczyków uważa też, że ich doświadczenie zakupowe byłoby lepsze, gdyby więcej punktów nadań i odbioru przesyłek znalazło się bliżej ich domu.