Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Orsay całkowicie zniknie z Polski i Niemiec

2022.05.12

Sieć modowa Orsay zamyka swoje sklepy w Polsce i Niemczech. Firma zmaga się z dużymi kłopotami finansowymi, które mogą doprowadzić do niewypłacalności. Niemieckie źródła podają, że spółka poszukuje inwestora.

Pierwsze trudności

Pierwszy sklep sieci Orsay został otwarty w Polsce w 1997 roku. W szczytowym momencie swojego rozwoju posiadała 160 salonów w całym kraju. Klienci mają też dostęp do kanału online. Już w zeszłym roku firmę dopadły problemy finansowe, dlatego zdecydowano się zamknąć aż 30 lokali w Polsce. Teraz znikną też pozostałe.

Koniec działalności w Niemczech

Po sieci krążą informacje, że większość pracowników otrzymało wypowiedzenia, a salony będą likwidowane stopniowo – od czerwca. W Niemczech Orsay posiada prawie 200 salonów. Wiadomo jednak, że firma wypowiedziała wszystkie umowy najmu od 1 lipca 2022 roku.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...