Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

One Fulfillment – nowa usługa logistyczna od Allegro

2021.09.27

Nowa usługa od Allegro pozwoli sprzedawcom optymalizować koszty i skrócić czas poświęcany na zarządzanie sprzedażą. W ramach One Fulfillment Allegro będzie gromadzić towary we własnych magazynach, pakować je w dniu złożenia zamówienia i wysyłać wprost do klientów. 

Allegro stawia na rozwój

W związku z uruchomieniem nowej usługi Allegro rekrutuje pracowników. Do końca 2022 roku pracę ma zyskać 1200 osób. Będzie to kadra magazynów przeznaczonych do kompleksowej obsługi towarów firm sprzedających na Allegro. W magazynach będą przechowywane towary dostępne w ofercie różnych sprzedawców. Dzięki temu klient będzie mógł kupić przedmioty od różnych użytkowników i zlecić ich wysyłkę jedną paczką.

Szybsze i tańsze wysyłki

One Fulfillment ma być opcją korzystną zarówno dla sprzedawców, jak i dla klientów. Usługa zdejmie ze sprzedających obowiązki związane z magazynowaniem i pakowaniem towarów. Klienci natomiast będą mogli cieszyć się szybką wysyłką oraz dostępnością wielu opcji dostarczenia paczki. Ceny dostawy mają być bardzo atrakcyjne dla sprzedających – będą to stawki wynegocjowane przez Allegro. Ponadto zamówienia mają być realizowane bardzo szybko – większość przesyłek wyjedzie z magazynu jeszcze w dniu zakupu.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...