Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Omikron Capital przejmuje Moodo Urban Fashion Mode

2024.01.16

Fundusz inwestycyjny Omikron Capital przejmuje kontrolę nad firmą dystrybucyjną Moodo Urban Fashion Mode oraz 160 sklepami odzieżowymi Moodo. Moodo udostępnia swoje produkty na terenie całego kraju, głównie poprzez sieć sklepów franczyzowych, ale też poprzez kanały internetowe i hurtowe.

Jak działa Moodo Urban Fashion Mode?

Moodo Urban Fashion Mode to prężnie rozwijająca się firma, która posiada 160 sklepów franczyzowych w Polsce oraz ponad 130 partnerów handlowych, w tym w Czechach, na Słowacji, w Grecji, Iranie, Bułgarii i na Litwie. Moodo Urban Fashion Mode działa też w kanale e-commerce, a dynamika sprzedaży internetowej osiąga 60-70%. 

Więcej o Omikron Capital

Omikron to spółka celowa, która została utworzona na potrzeby przeprowadzenia i rozliczenia transakcji. Główny przedmiot jej działalności obejmuje holdingi finansowe. Fundusz Omikron jest kontrolowany przez spółkę Omikron Capital. Wniosek o zgodę na wcześniej wspomnianą transakcję trafił 29 grudnia 2023 roku do UOKiK. Urząd bada, czy przejęcie może dojść do skutku.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...