Dzisiaj mamy: Poniedziałek, 26 Wrzesień 2022

Nowy startup Grupy Żabka zajmie się usługami q-commerce

2021.10.22

Planem Żabki jest rozwój usług z zakresu q-commerce, czyli szybkiego handlu związanego z ekspresową dostawą produktów. W tym celu grupa powołała startup Lite e-Commerce, który ma skupić się na wyznaczonym zadaniu.

Nowa oferta Żabki

Najpopularniejsza sieć w Polsce chce zwiększyć swój udział w sprzedaży online. W Warszawie zostaną uruchomione specjalne dark store'y, które będą się zajmować tylko internetowymi zamówieniami. Główne założenia to: dostawa w ciągu kilkudziesięciu minut, łatwy i intuicyjny proces zakupowy, duży wybór produktów i ich wysoka jakość. Grupa Żabka niedawno podjęła współpracę z dwoma znanymi firmami związanymi z cateringiem dietetycznym: Maczfit oraz Dietly.pl.

Perspektywy rozwoju

Żabka Future zajmuje się tworzeniem nowoczesnych modeli biznesowych oraz proponowaniem innowacyjnych rozwiązań. Grupa została stworzona w 2021 roku. W skład Lite e-Commerce wchodzą specjaliści z zakresu nowych technologii, którzy zajmują się rozbudową branży e-commerce.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...
#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

#EcomersyBasic #44: Jak promować sklep na Pinterest. Czy warto?

2022.09.02
Pinterest już dawno przestał być witryną służącą tylko do gromadzenia inspiracji. Dziś to przede wszystkim prężna platforma społecznościowa, której lepiej nie bagatelizować, gdy chodzi o promocję sklepu internetowego. Umiejętne korzystanie z niej może rozpowszechnić znajomość Twojej marki, wygenerować ruch na stronie sklepu, a także znacząco zwiększyć sprzedaż.