Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Nowy spot Posten Norge na święta – Święty Mikołaj zakochany w mężczyźnie

Czwartek, 25 Listopad 2021

Norweska firma zajmująca się usługami pocztowymi stworzyła kampanię świąteczną, w której Święty Mikołaj zakochuje się w mężczyźnie. Film zaprezentowany przez Posten Norge nosi tytuł Kiedy Harry poznał Świętego Mikołaja. Jest to nawiązanie do komedii romantycznej Kiedy Harry poznał Sally (1989).

Treść kampanii

Czterominutowy post przedstawia historię miłosną, w której dwóch mężczyzn zakochuje się w sobie od pierwszego wejrzenia. Nie mogą być razem przez pracę Mikołaja. Po kilku latach wyręcza go firma pocztowa Posten Norge, więc para spędza święta wspólnie.

Potencjalne reakcje

Firma deklaruje, że chce pozostawać na bieżąco z ważnymi dla społeczeństwa tematami. Zdaje sobie jednak sprawę, że nie wszystkie reakcje będą pozytywne. Niektóre środowiska mogą zareagować gwałtowną krytyką, ale Posten Norge twierdzi, że sobie z tym poradzi.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...