Nowy spot Posten Norge na święta – Święty Mikołaj zakochany w mężczyźnie
Norweska firma zajmująca się usługami pocztowymi stworzyła kampanię świąteczną, w której Święty Mikołaj zakochuje się w mężczyźnie. Film zaprezentowany przez Posten Norge nosi tytuł Kiedy Harry poznał Świętego Mikołaja. Jest to nawiązanie do komedii romantycznej Kiedy Harry poznał Sally (1989).
Treść kampanii
Czterominutowy post przedstawia historię miłosną, w której dwóch mężczyzn zakochuje się w sobie od pierwszego wejrzenia. Nie mogą być razem przez pracę Mikołaja. Po kilku latach wyręcza go firma pocztowa Posten Norge, więc para spędza święta wspólnie.
Potencjalne reakcje
Firma deklaruje, że chce pozostawać na bieżąco z ważnymi dla społeczeństwa tematami. Zdaje sobie jednak sprawę, że nie wszystkie reakcje będą pozytywne. Niektóre środowiska mogą zareagować gwałtowną krytyką, ale Posten Norge twierdzi, że sobie z tym poradzi.