Dzisiaj mamy: Niedziela, 27 Listopad 2022

Nowy sposób wystawiania produktów na Allegro. Kupującym ma być wygodniej

2022.08.03

Allegro zdecydowało się wprowadzić zmiany w sposobie wystawiania produktów na platformie. Celem jest zwiększenie wygody wyszukiwania oraz porównywania towarów. Nowe zasady weszły w życie 1 sierpnia.

Jak teraz wygląda wystawianie towarów na platformie?

Popularny marketplace wdrożył Katalog Produktów Allegro, czyli system porządkowania ofert – te, które prezentują jeden produkt, mają być ze sobą powiązane. Od pierwszego dnia tego miesiąca sprzedawcy mogą wystawiać jedynie artykuły znajdujące się w Katalogu. Muszą przypisać swoją ofertę do odpowiedniego produktu, podając cenę, warunki dostawy i ewentualnego zwrotu.

Zwiększenie komfortu konsumentów

Powód zmian jest prosty: chodzi o zwiększenie wygody kupujących. Jak twierdzą przedstawiciele Allegro, doświadczenia zakupowe osób przeglądających listy produktów są bardzo pozytywne. Dzięki Katalogowi Produktów mogą oni szybciej odnaleźć to, czego szukają, porównywać ceny i trafić na najbardziej atrakcyjną ofertę.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...
#EcomersyBasic #52: Zakładka „O nas” – jak pokazać sklep w najlepszym świetle?

#EcomersyBasic #52: Zakładka „O nas” – jak pokazać sklep w najlepszym świetle?

2022.10.28
Chcesz, żeby osoby odwiedzające Twój sklep internetowy mogły lepiej poznać stworzoną przez Ciebie markę? Zależy Ci, aby potencjalni klienci zapamiętali najważniejsze informacje, a przy tym poczuli się zachęceni do pozostania na stronie? W takim razie powinieneś się przekonać, jaki potencjał kryje w sobie zakładka „O nas”. Co warto w niej...