Nowy portal lifestylowy od TVP – SwipeTo.pl
TVP zdecydowało się na uruchomienie własnego serwisu lifestylowego – SwipeTo.pl. Celem jest dotarcie do młodych odbiorców: przedstawicieli generacji Z. Treści umieszczane na portalu dzielą się na kilka kategorii: filmy i seriale, muzyka, lifestyle, art, sport, społeczeństwo, biznes i technologie oraz gaming.
Rodzaje treści na stronie
W serwisie znalazło się miejsce zarówno dla treści pisanych (artykułów oraz newsów), jak i video czy podcastów („Morza południowe”, „Gadające głowy”, „Sprawa dla obywatela”). Telewizja Polska postanowiła postawić na nowy kanał komunikacji z odbiorcami, chcąc w ten sposób zbudować relację z młodszymi osobami. W tym momencie redakcja SwipeTo.pl liczy 30 osób.
Zwrot w stronę nowoczesności
Ciekawym aspektem serwisu jest docelowy dark mode (ciemna strona), który można zmienić na light mode. Z reguły bowiem to jasna wersja stanowi wersję docelową. Może to wynikać z chęci pokazania, że portalowi zależy na nowoczesnym designie. Na razie na SwipeTo.pl nie zostało umieszczonych wiele treści.