Nowy model współpracy DHL i Żabki – większa bezpośredniość
DHL eCommerce Polska nawiąże bezpośrednią współpracę z siecią sklepów Żabka. Nowy model partnerstwa ma zwiększyć efektywność sieci DHL POP i zoptymalizować proces zarządzania przesyłkami. Co jeszcze wiemy na ten temat?
Punkty obu sieci – ile ich jest?
Żabka i DHL eCommerce Polska podpiszą bezpośrednią umowę, z której wynika, że przesyłki DHL w zdecydowanej większości będą obsługiwane z ponad 10 tys. sklepów sieci Żabka. Sieć out of home delivery (OOH) DHL eCommerce ma w Polsce już ponad 18 tysięcy punktów.
Większy rozwój Żabki i DHL
Przejście na bezpośredni model współpracy ma podnieść efektywność obu sieci, a także zagwarantować optymalizację prac w obszarze IT związanych ze zmianami w usługach. Punkty POP DHL nadal będą zlokalizowane w sklepach sieci Żabka. Współpraca obu podmiotów będzie nie tylko kontynuowana, lecz także rozwijana.