Dzisiaj mamy: Wtorek, 19 Marzec 2024

Nowy gracz na rynku przesyłek. Alsendo powstało z połączenie Wolante Investment z Senditem

2022.09.26

Na początku września tego roku dwie spółki z branży logistycznej – Wolante Investment (właściwiel serwisu wysyłkowego apaczka.pl) oraz Sendit (właściciel sendit.pl) połączyły się w jedną markę – Alsendo.

Apaczka i Sendit

Fuzja obu spółek wiązała się z wieloletnim wysiłkiem oraz mnóstwem inwestycji. Teraz Alsendo wyraża chęć rozwoju na rynku krajowym i międzynarodowym. Serwis Apaczka.pl pojawił się w Polsce w 2009 roku, natomiast Sendit – w 2016. Pierwszy z nich jest skierowany do klientów biznesowych, a drugi zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Przejęcie Zaslat.cz

13 września br. Alsendo przejęło czeską firmę Zaslat, kupując większościowy pakiet udziałów. Zaslat.cz to serwis logistyczny, który może pochwalić się nadawaniem ponad pół miliona paczek rocznie. Działa on również na Słowacji. W ten sposób Alsendo zapewniło sobie pozycję głównego gracza na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Niedawno do firmy dołączył także TaniKurier.pl oraz LepszyKurier.pl.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

2024.03.08
Większość sklepów internetowych promuje się na Facebooku i Instagramie, posługując się Meta Ads – jednym z najbardziej znanych systemów reklamowych w sieci. Coraz więcej przedsiębiorców działa aktywnie również na TikToku, czyli najpopularniejszym na świecie serwisie do nagrywania i oglądania krótkich filmów. Z aplikacji tej korzystają miliony użytkowników, co z jednej...
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...