Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Nowy gracz na rynku przesyłek. Alsendo powstało z połączenie Wolante Investment z Senditem

2022.09.26

Na początku września tego roku dwie spółki z branży logistycznej – Wolante Investment (właściwiel serwisu wysyłkowego apaczka.pl) oraz Sendit (właściciel sendit.pl) połączyły się w jedną markę – Alsendo.

Apaczka i Sendit

Fuzja obu spółek wiązała się z wieloletnim wysiłkiem oraz mnóstwem inwestycji. Teraz Alsendo wyraża chęć rozwoju na rynku krajowym i międzynarodowym. Serwis Apaczka.pl pojawił się w Polsce w 2009 roku, natomiast Sendit – w 2016. Pierwszy z nich jest skierowany do klientów biznesowych, a drugi zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

Przejęcie Zaslat.cz

13 września br. Alsendo przejęło czeską firmę Zaslat, kupując większościowy pakiet udziałów. Zaslat.cz to serwis logistyczny, który może pochwalić się nadawaniem ponad pół miliona paczek rocznie. Działa on również na Słowacji. W ten sposób Alsendo zapewniło sobie pozycję głównego gracza na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Niedawno do firmy dołączył także TaniKurier.pl oraz LepszyKurier.pl.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...