Nowy concept store New Balance w Krakowie. Takiego jeszcze w Polsce nie było
Amerykańska marka New Balance zaprezentowała nowy koncept salonu stacjonarnego, którego polscy konsumenci jeszcze nie doświadczyli. Ten rodzaj przestrzeni możemy spotkać w największych modowych stolicach europejskich i światowych. Chodzi o model Uncommon Common, a salon został otwarty w krakowskim centrum handlowym Bonarka.
Najważniejsze założenia salonu
Koncepcja nowego salonu New Balance, znanej marki obuwniczej, bazuje na tym, by w centrum doświadczenia klienta znajdowali się ludzie, nie produkty. Sklep został zaprojektowany wokół centralnego punktu i ma na celu zachęcenie klientów do spotykania się, wzajemnego inspirowania i szukania własnego, indywidualnego stylu. Concept store New Balance obejmuje wyselekcjonowany asortyment i wizualną narrację towarzyszącą wybranym produktom, balansując na styku sportu i kultury. Powierzchnia zajmuje 246,02 mkw.
Ukierunkowany rozwój
Uruchomienie nowoczesnego concept store’u to duży krok w stronę rozwoju New Balance. Zmienia on sposób myślenia o środowisku detalicznym, oferując dużo mniejszą, bardziej bardziej ukierunkowaną kolekcję stworzoną specjalnie dla młodszych konsumentów. Przestrzeń została zaprojektowana tak, by opowiadać najbardziej istotne dla naszych konsumentów historie.