Dzisiaj mamy: Czwartek, 13 Czerwiec 2024

Nowość w sklepach sieci Carrefour – interaktywne roboty, Kerfusie

2022.09.27

Carrefour we współpracy z PepsiCo rozpoczął w Polsce pilotażowy program promocyjny. W sklepach spożywczych pojawiły się nowoczesne, samojezdne eRoboty – Kerfusie. Mają one nawiązywać kontakt z klientami i sprawić, że zakupy staną się bardziej atrakcyjne.

Jak działają Kerfusie?

Dwa eRoboty, które sprzedają napoje Pepsi oraz chipsy Lay’s, można spotkać w Carrefourze w dwóch centrach handlowych w Warszawie: w Galerii Wileńskiej oraz w Westfield Arkadia. Jest to duży krok w kierunku stosowania nowoczesnych technologii w sprzedaży. Urządzenia mają wzbudzać zainteresowanie klientów i zachęcać do wejścia z nimi w interakcję. Dzięki wbudowanym czujnikom zatrzymują się automatycznie, gdy człowiek jest w pobliżu lub gdy natrafią na przeszkodę.

Cel nowego pomysłu

Innowacyjne rozwiązanie ma służyć promowaniu nowego podejścia do konsumenta w procesie sprzedaży. Podczas zakupów będzie znajdować się w centrum uwagi, przez co uniknie długiego krążenia po sklepie, by znaleźć odpowiednie produkty. Zamiast tego produkty same pojawią się na jego drodze, a Kerfuś zaproponuje mu taki asortyment, który odpowie na jego potrzeby. Mobilne roboty służą również zbudowaniu pozytywnych skojarzeń z promowanymi markami. W przyszłości prawdopodobnie będą też przeprowadzać ankiety oraz badania konsumenckie, a także informować o dostępności towarów.

Polecamy