Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Nowość w sklepach sieci Carrefour – interaktywne roboty, Kerfusie

2022.09.27

Carrefour we współpracy z PepsiCo rozpoczął w Polsce pilotażowy program promocyjny. W sklepach spożywczych pojawiły się nowoczesne, samojezdne eRoboty – Kerfusie. Mają one nawiązywać kontakt z klientami i sprawić, że zakupy staną się bardziej atrakcyjne.

Jak działają Kerfusie?

Dwa eRoboty, które sprzedają napoje Pepsi oraz chipsy Lay’s, można spotkać w Carrefourze w dwóch centrach handlowych w Warszawie: w Galerii Wileńskiej oraz w Westfield Arkadia. Jest to duży krok w kierunku stosowania nowoczesnych technologii w sprzedaży. Urządzenia mają wzbudzać zainteresowanie klientów i zachęcać do wejścia z nimi w interakcję. Dzięki wbudowanym czujnikom zatrzymują się automatycznie, gdy człowiek jest w pobliżu lub gdy natrafią na przeszkodę.

Cel nowego pomysłu

Innowacyjne rozwiązanie ma służyć promowaniu nowego podejścia do konsumenta w procesie sprzedaży. Podczas zakupów będzie znajdować się w centrum uwagi, przez co uniknie długiego krążenia po sklepie, by znaleźć odpowiednie produkty. Zamiast tego produkty same pojawią się na jego drodze, a Kerfuś zaproponuje mu taki asortyment, który odpowie na jego potrzeby. Mobilne roboty służą również zbudowaniu pozytywnych skojarzeń z promowanymi markami. W przyszłości prawdopodobnie będą też przeprowadzać ankiety oraz badania konsumenckie, a także informować o dostępności towarów.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...