Dzisiaj mamy: Niedziela, 1 Październik 2023

Nowość w sklepach sieci Carrefour – interaktywne roboty, Kerfusie

2022.09.27

Carrefour we współpracy z PepsiCo rozpoczął w Polsce pilotażowy program promocyjny. W sklepach spożywczych pojawiły się nowoczesne, samojezdne eRoboty – Kerfusie. Mają one nawiązywać kontakt z klientami i sprawić, że zakupy staną się bardziej atrakcyjne.

Jak działają Kerfusie?

Dwa eRoboty, które sprzedają napoje Pepsi oraz chipsy Lay’s, można spotkać w Carrefourze w dwóch centrach handlowych w Warszawie: w Galerii Wileńskiej oraz w Westfield Arkadia. Jest to duży krok w kierunku stosowania nowoczesnych technologii w sprzedaży. Urządzenia mają wzbudzać zainteresowanie klientów i zachęcać do wejścia z nimi w interakcję. Dzięki wbudowanym czujnikom zatrzymują się automatycznie, gdy człowiek jest w pobliżu lub gdy natrafią na przeszkodę.

Cel nowego pomysłu

Innowacyjne rozwiązanie ma służyć promowaniu nowego podejścia do konsumenta w procesie sprzedaży. Podczas zakupów będzie znajdować się w centrum uwagi, przez co uniknie długiego krążenia po sklepie, by znaleźć odpowiednie produkty. Zamiast tego produkty same pojawią się na jego drodze, a Kerfuś zaproponuje mu taki asortyment, który odpowie na jego potrzeby. Mobilne roboty służą również zbudowaniu pozytywnych skojarzeń z promowanymi markami. W przyszłości prawdopodobnie będą też przeprowadzać ankiety oraz badania konsumenckie, a także informować o dostępności towarów.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

2023.09.29
Działania w mediach społecznościowych stało się nieodłączną częścią strategii marketingowej wielu firm. Instagram – jako jeden z najpopularniejszych serwisów – oferuje wiele możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Najwygodniejszym i najprostszym sposobem zarządzania firmowym kontem na tej platformie jest korzystanie z narzędzi udostępnianych przez Facebooka (Meta posiada zarówno Instagrama, jak i...
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...