Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Nowość w InPost. Przesyłki dojdą tego samego dnia

Piątek, 17 Wrzesień 2021

„Same Day Delivery” to nowa usługa od InPostu, która właśnie startuje w Łodzi i Warszawie. Dzięki niej paczki wysłane w obrębie miasta będą docierały jeszcze tego samego dnia. Udogodnienie nie będzie dodatkowo płatne. Co więcej, do końca roku ma być dostępne aż w 20 lokalizacjach.

Jednodniowe dostawy w InPost

Klienci e-commerce stają się coraz bardziej wymagający. Kupują więcej, jednak tym samym rosną również ich oczekiwania. Odpowiedzią na potrzeby rynku ma stać się wprowadzenie jeszcze szybszych przesyłek w InPost. Usługa „Same Day Delivery” sprawi, że odbiorca otrzyma paczkę jeszcze w dniu wysyłki, pod warunkiem, że zostanie ona dostarczona do centrum dystrybucji przed 16.30.

Ile kosztuje dostarczenie paczki tego samego dnia? W InPost jest w cenie

Usługa „Same Day Delivery” nie będzie wymagała ponoszenia żadnych dodatkowych opłat po stronie nadawcy czy odbiorcy. Co więcej, nie będzie wiązała się też z wyborem szczególnej formy dostawy. InPost deklaruje, że wszystkie paczki, które spełnią kryteria realizacji usługi, będą do odbioru jeszcze tego samego dnia. Wprowadzenie usprawnień jest możliwe dzięki szeregowi inwestycji podjętych przez InPost w ostatnich latach.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...