Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Nowość od twórcy Pora na Pola. Giełda DeFood oparta na technologii blockchain

2022.07.11

Pora na Pola to internetowy targ naturalnego jedzenia. Jego twórca, Adrian Piwko, rozwija technologię blockchain w obrocie produktami rolnymi, tworząc DeFood, czyli zdecentralizowaną giełdę lokalnej żywności o zasięgu lokalnym.

Tokeny NFT

DeFood ma ułatwić planowanie produkcji i obrót wyrobami rolnymi przy użyciu tokenów NFT. Giełda pozwoli rolnikom na znalezienie kupców i sprzedaż swoich towarów jeszcze przed ich wyprodukowaniem, co zapewni gwarancję zbytu. Nabywcy tokenów z kolei będą mogli dokonać zakupu w niższej cenie, a później swobodnie handlować wyrobami.

Ułatwienia dla rolników i nabywców

Jest to pierwsza na rynku giełda lokalnej żywności o zasięgu globalnym, która pozwala na dostęp do wirtualnego marketplace’u dla platform handlowych. Głównym partnerem DeFood został e-targ Pora na Pola. Zapewni on środowisko testowe dla tego rozwiązania. Firma nawiązała już współpracę z setką rolników oraz producentów żywności rzemieślniczej, a także z przedsiębiorstwem specjalizującym się w zarządzaniu łańcuchem dostaw.

Źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/poranapola

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...