Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Nowość od twórcy Pora na Pola. Giełda DeFood oparta na technologii blockchain

2022.07.11

Pora na Pola to internetowy targ naturalnego jedzenia. Jego twórca, Adrian Piwko, rozwija technologię blockchain w obrocie produktami rolnymi, tworząc DeFood, czyli zdecentralizowaną giełdę lokalnej żywności o zasięgu lokalnym.

Tokeny NFT

DeFood ma ułatwić planowanie produkcji i obrót wyrobami rolnymi przy użyciu tokenów NFT. Giełda pozwoli rolnikom na znalezienie kupców i sprzedaż swoich towarów jeszcze przed ich wyprodukowaniem, co zapewni gwarancję zbytu. Nabywcy tokenów z kolei będą mogli dokonać zakupu w niższej cenie, a później swobodnie handlować wyrobami.

Ułatwienia dla rolników i nabywców

Jest to pierwsza na rynku giełda lokalnej żywności o zasięgu globalnym, która pozwala na dostęp do wirtualnego marketplace’u dla platform handlowych. Głównym partnerem DeFood został e-targ Pora na Pola. Zapewni on środowisko testowe dla tego rozwiązania. Firma nawiązała już współpracę z setką rolników oraz producentów żywności rzemieślniczej, a także z przedsiębiorstwem specjalizującym się w zarządzaniu łańcuchem dostaw.

Źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/poranapola

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...