Nowość na rynku BNPL i B2B – PragmaPay
PragmaGO, firma oferująca usługi faktoringu online, wprowadziła na rynek nową markę Buy Now Pay Later dla firm. PragmaPay to metoda płatności online stworzona przez PragmaGO.tech z myślą o przedsiębiorcach. Usługa ułatwia i przyspiesza rozliczenia pomiędzy firmami, niezależnie od ich wielkości.
Najważniejsze informacje o PragmaPay
PragmaPay to pierwsza na polskim rynku usługa z zakresu BNPL dla B2B, która dorównuje standardom obowiązującym w segmencie konsumenckim. Pozwala na odroczenie płatności o 14, 30 lub 60 dni bądź rozłożenie jej na raty, posiada również wysokie limity finansowania zakupów firmowych (od 100 zł do nawet 50 tys. zł). Dystrybucja PragmaPay odbywa się poprzez zautomatyzowaną integrację techniczną z partnerami PragmaGO.tech (to m.in. platformy sprzedażowe, bramki płatnicze czy marketplace’y).
Szybkość i 100% online
W PragmaPay Przedsiębiorca płaci za zakupy w 100% online (bez konieczności przesyłania dokumentacji finansowej), a sprzedający otrzymuje zapłatę od razu. Usługa obejmuje także możliwość otrzymania automatycznej decyzji o finansowaniu do 3 minut, niezależnie od pory zakupów. Zaawansowana integracja techniczna pozwala na automatyczne przekazanie zanonimizowanych danych transakcyjnych o kliencie przez partnera.