Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

Nowi członkowie zarządu Integer.pl – Izabela Karolczyk-Szafrańska i Szymon Wałach

2022.07.05

Do zarządu spółki Integer.pl, która zarządza działalnością Grupy InPost w Polsce, dołączają dwie nowe osoby: Izabela Karolczyk-Szafrańska (jako Group Marketing Director) i Szymon Wałach (jako specjalista od obszaru Digital&Strategy).

Zmiana obowiązków

Izabela Karolczyk-Szafrańska będzie odpowiedzialna za międzynarodową strategię marketingową i rozwój marek w grupie InPost, natomiast Szymon Wałach – za strategię i rozwój głównie nowych produktów digitalowych. Prezes zarządu Grupy, Rafał Brzoska, zaznacza, że cały czas zamierza podejmować różne wyzwania, szczególnie na nowych rynkach.

Przeszłość nowych członków

Nowa Group Marketing Director pracuje dla InPostu od 2018 roku, obejmując funkcję dyrektor marketingu. Była laureatką nagrody najlepszego Dyrektora Marketingu w Polsce. Z kolei Szymon Wałach dołączył do zespołu niedawno, w kwietniu 2022 roku. Dotychczas zajmował stanowisko Business Development Officera. Wcześniej pracował dla PKO Banku Polskiego.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...