Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Nowi członkowie zarządu Integer.pl – Izabela Karolczyk-Szafrańska i Szymon Wałach

2022.07.05

Do zarządu spółki Integer.pl, która zarządza działalnością Grupy InPost w Polsce, dołączają dwie nowe osoby: Izabela Karolczyk-Szafrańska (jako Group Marketing Director) i Szymon Wałach (jako specjalista od obszaru Digital&Strategy).

Zmiana obowiązków

Izabela Karolczyk-Szafrańska będzie odpowiedzialna za międzynarodową strategię marketingową i rozwój marek w grupie InPost, natomiast Szymon Wałach – za strategię i rozwój głównie nowych produktów digitalowych. Prezes zarządu Grupy, Rafał Brzoska, zaznacza, że cały czas zamierza podejmować różne wyzwania, szczególnie na nowych rynkach.

Przeszłość nowych członków

Nowa Group Marketing Director pracuje dla InPostu od 2018 roku, obejmując funkcję dyrektor marketingu. Była laureatką nagrody najlepszego Dyrektora Marketingu w Polsce. Z kolei Szymon Wałach dołączył do zespołu niedawno, w kwietniu 2022 roku. Dotychczas zajmował stanowisko Business Development Officera. Wcześniej pracował dla PKO Banku Polskiego.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...