Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Nowi członkowie zarządu Integer.pl – Izabela Karolczyk-Szafrańska i Szymon Wałach

2022.07.05

Do zarządu spółki Integer.pl, która zarządza działalnością Grupy InPost w Polsce, dołączają dwie nowe osoby: Izabela Karolczyk-Szafrańska (jako Group Marketing Director) i Szymon Wałach (jako specjalista od obszaru Digital&Strategy).

Zmiana obowiązków

Izabela Karolczyk-Szafrańska będzie odpowiedzialna za międzynarodową strategię marketingową i rozwój marek w grupie InPost, natomiast Szymon Wałach – za strategię i rozwój głównie nowych produktów digitalowych. Prezes zarządu Grupy, Rafał Brzoska, zaznacza, że cały czas zamierza podejmować różne wyzwania, szczególnie na nowych rynkach.

Przeszłość nowych członków

Nowa Group Marketing Director pracuje dla InPostu od 2018 roku, obejmując funkcję dyrektor marketingu. Była laureatką nagrody najlepszego Dyrektora Marketingu w Polsce. Z kolei Szymon Wałach dołączył do zespołu niedawno, w kwietniu 2022 roku. Dotychczas zajmował stanowisko Business Development Officera. Wcześniej pracował dla PKO Banku Polskiego.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...