Nowe logo GLS
Popularne przedsiębiorstwo związane z usługami kurierskimi, GLS, zmieniło swoje logo. Minimalistyczny napis, któremu towarzyszy żółta kropka, ma reprezentować cechy charakterystyczne firmy – dostawy z punktu do punktu i postęp technologiczny.
Projekt, który przyciąga wzrok
Nowy logotyp stał się niejako symbolem sukcesu, jest też wyrazem nadziei na dalszy rozwój. Wyraziste, prawie neonowe kolory – niebieski i żółty – są bardzo odważne i przyciągają uwagę. Dawny wizerunek nie został całkowicie porzucony: popularną strzałkę widać w literze G. Celem było stworzenie przejrzystego, jasnego przekazu. Swój debiut logo miało 4 października b.r.
Perspektywy ekspansji
Rzeczywiście, obietnica rozwoju jest realna. GLS planuje zwiększyć zakres usług transgranicznych, rozszerzyć usługi B2C, jednocześnie nie rezygnując z B2B, i to w ciągu 4 lat – do 2025.