Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Nowe logo GLS

Poniedziałek, 25 Październik 2021

Popularne przedsiębiorstwo związane z usługami kurierskimi, GLS, zmieniło swoje logo. Minimalistyczny napis, któremu towarzyszy żółta kropka, ma reprezentować cechy charakterystyczne firmy – dostawy z punktu do punktu i postęp technologiczny.

Projekt, który przyciąga wzrok

Nowy logotyp stał się niejako symbolem sukcesu, jest też wyrazem nadziei na dalszy rozwój. Wyraziste, prawie neonowe kolory – niebieski i żółty – są bardzo odważne i przyciągają uwagę. Dawny wizerunek nie został całkowicie porzucony: popularną strzałkę widać w literze G. Celem było stworzenie przejrzystego, jasnego przekazu. Swój debiut logo miało 4 października b.r.

Perspektywy ekspansji

Rzeczywiście, obietnica rozwoju jest realna. GLS planuje zwiększyć zakres usług transgranicznych, rozszerzyć usługi B2C, jednocześnie nie rezygnując z B2B, i to w ciągu 4 lat – do 2025.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...