Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

Nowe logo GLS

2021.10.25

Popularne przedsiębiorstwo związane z usługami kurierskimi, GLS, zmieniło swoje logo. Minimalistyczny napis, któremu towarzyszy żółta kropka, ma reprezentować cechy charakterystyczne firmy – dostawy z punktu do punktu i postęp technologiczny.

Projekt, który przyciąga wzrok

Nowy logotyp stał się niejako symbolem sukcesu, jest też wyrazem nadziei na dalszy rozwój. Wyraziste, prawie neonowe kolory – niebieski i żółty – są bardzo odważne i przyciągają uwagę. Dawny wizerunek nie został całkowicie porzucony: popularną strzałkę widać w literze G. Celem było stworzenie przejrzystego, jasnego przekazu. Swój debiut logo miało 4 października b.r.

Perspektywy ekspansji

Rzeczywiście, obietnica rozwoju jest realna. GLS planuje zwiększyć zakres usług transgranicznych, rozszerzyć usługi B2C, jednocześnie nie rezygnując z B2B, i to w ciągu 4 lat – do 2025.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...