Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Nowa metoda płatności w sklepach internetowych – Revolut Pay

2022.09.13

Revolut aktywnie działa na rynku – niedawno pisaliśmy o płatnościach odroczonych tego fintechu (Revolut Pay Later), teraz chcielibyśmy wspomnieć o Revolut Pay, czyli nowej metodzie płatności za zakupy online. W przypadku płatności przez komputer użytkownicy mogą skorzystać z kodu QR, a płacąc telefonem – zapłaci bezpośrednio w aplikacji.

Jak działa Revolut Pay?

Jeżeli dany klient zdecyduje się na opłacenie swojego zamówienia poprzez Revolut Pay, musi wybrać tę opcję w bramce płatniczej. Osoby kupujące w przeglądarce skanują wyświetlany na ekranie komputera kod QR, logują się do aplikacji i potwierdzają transakcję. Płatności mobilne wymagają jedynie zatwierdzenia płatności w aplikacji. Revolut oferuje również usługę cashbacku, czyli zwrot części kwoty wydanej w e-sklepie.

Konieczność przebicia się

Jeżeli Revolut zamierza dotrzeć do większej liczby klientów, fintech będzie musiał zintegrować się z najpopularniejszymi bramkami płatniczymi. Konkurencja na rynku jest bowiem bardzo duża. Na razie jednak firma zachęca sklepy internetowe do wdrożenia u siebie swojej metody płatności. Wyróżnia się tym, że usługodawcy mogą przyjmować płatności w ponad 20 walutach, a środki na koncie Revolut Business mają pojawić się w ciągu 24 godzin.

Źródło zdjęcia: https://www.revolut.com/pl-PL/news

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...