Dzisiaj mamy: Środa, 28 Luty 2024

Nowa metoda płatności w sklepach internetowych – Revolut Pay

2022.09.13

Revolut aktywnie działa na rynku – niedawno pisaliśmy o płatnościach odroczonych tego fintechu (Revolut Pay Later), teraz chcielibyśmy wspomnieć o Revolut Pay, czyli nowej metodzie płatności za zakupy online. W przypadku płatności przez komputer użytkownicy mogą skorzystać z kodu QR, a płacąc telefonem – zapłaci bezpośrednio w aplikacji.

Jak działa Revolut Pay?

Jeżeli dany klient zdecyduje się na opłacenie swojego zamówienia poprzez Revolut Pay, musi wybrać tę opcję w bramce płatniczej. Osoby kupujące w przeglądarce skanują wyświetlany na ekranie komputera kod QR, logują się do aplikacji i potwierdzają transakcję. Płatności mobilne wymagają jedynie zatwierdzenia płatności w aplikacji. Revolut oferuje również usługę cashbacku, czyli zwrot części kwoty wydanej w e-sklepie.

Konieczność przebicia się

Jeżeli Revolut zamierza dotrzeć do większej liczby klientów, fintech będzie musiał zintegrować się z najpopularniejszymi bramkami płatniczymi. Konkurencja na rynku jest bowiem bardzo duża. Na razie jednak firma zachęca sklepy internetowe do wdrożenia u siebie swojej metody płatności. Wyróżnia się tym, że usługodawcy mogą przyjmować płatności w ponad 20 walutach, a środki na koncie Revolut Business mają pojawić się w ciągu 24 godzin.

Źródło zdjęcia: https://www.revolut.com/pl-PL/news

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...