Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Nowa kampania Dove – „Real virtual beauty”

2023.05.17

Marka kosmetyczna Dove (Unilever) rozpoczęła kampanię pod hasłem „Real virtual beauty”, która odnosi się do nadmiernej seksualizacji kobiet w grach wideo i promowaniu nierealnych standardów piękna. Firma chce się sprzeciwić temu zjawisku, przedstawiając w filmiku nowy typ bohaterki.

Treść filmiku

Główna postać materiału wideo jest na początku ubrana w ciasną zbroję z dużym dekoltem. Walczy z potworem w rytm muzyki, a następnie okazuje się, że jedynie odgrywa rolę. Bohaterka wchodzi do przymierzalni i zdejmuje zbroję, a widzowie dostrzegają inną sylwetkę niż w zbroi. Dziewczyna postanawia więcej nie zakładać seksownego kostiumu.

Badanie wśród kobiet i dziewcząt

Animowana reklama Dove to sprzeciw wobec nadmiernemu seksualizowaniu kobiet w grach wideo. Kampania rozpoczęła się po tym, jak ostatnie badanie marki pokazało, że 60% dziewcząt i 62% kobiet uważa, że ich wizerunek ich płci jest zniekształcony w grach. Przy tworzeniu wideo firma Dove współpracowała z Epic Games i Women in Games.



Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...