Nowa era zakupów internetowych? Zobacz, co zmieni Shopping Muse od Mastercard
Shopping Muse to zaawansowane narzędzie oparte na sztucznej inteligencji, które zostało wprowadzone na rynek przez Mastercard. Nowoczesny asystent zakupów zmieni sposób wyszukiwania i oglądania produktów w Internecie. Co o nim wiemy?
Jeszcze lepsza personalizacja
Nowe narzędzie bazujące na AI pozwala personalizować doświadczenia zakupowe klientów, przekształcając najprostsze wyszukiwania w trafne rekomendacje produktów, które są dopasowane do oczekiwań i potrzeb kupujących. Sugestie Shopping Muse są zgodne z zainteresowaniami i preferencjami konsumentów, a asystent radzi sobie nawet z najbardziej ekscentrycznymi zapytaniami. Rozwiązanie to jest oparte na zaawansowanych opcjach personalizacji Dynamic Yield.
AI może wiedzieć o Tobie więcej niż Ty sam
Shopping Muse pomoże klientom znaleźć idealnie dopasowany produkt – nawet jeżeli oni sami nie do końca wiedzą, czego szukają. Kupujący mogą korzystać z zaawansowanych, zintegrowanych narzędzi rozpoznawania obrazu, a sprzedawcy – polecać konsumentom różne oferty w oparciu o wizualne podobieństwa między produktami. Narzędzie bazuje też na historii przeglądania lub wcześniejszych zakupów.