Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Nominowani do konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022

2022.05.24

W konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2022, który został zorganizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, wyłoniono 38 liderów i zespołów e-commerce. Z kolei zwycięzcy – w 10 kategoriach indywidualnych i 3 kategoriach zespołowych – zostaną ogłoszeni 2 czerwca br., podczas gali wręczenia nagród.

Jury konkursu

W tym roku zgłosiło się 54 liderów wraz ze swoimi zespołami. Wśród kapituły konkursu znaleźli się tacy eksperci, jak Jacek Palec, Katarzyna Bielecka, Marcin Półchłopek czy Iwona Ryniewicz. Głosowanie jej członków miało dwa etapy: online i stacjonarny. Kandydatów oceniano ze względu na efektywność biznesową, osobowość lidera i jego wkład w sukcesy, a także ogólną ścieżkę kariery.

Nominowani w 10 kategoriach

  • w kategorii „e-commerce B2B” nominowani zostali:
    Tomasz Kołton, współwłaściciel, Pol-Poż.pl oraz Bartosz Pilch, dyrektor ds. e-commerce i marketingu, Sig,
  • w kategorii „dom i ogród”
    Jarosław Stępień, dyrektor e-commerce, Kler oraz Edyta Winkel, dyrektor e-commerce, Jurga,
  • w kategorii „fashion”
    Joanna Kwiatkowska, vice CEO, Kubota, Dagmara Ollesz-Miącz, dyrektor e-commerce, Tatuum, Marzena Pawłowska, CEO & dyrektor e-commerce, PHU Zyzio & Zuzia, Mariusz Serafin, dyrektor marketingu i e-commerce, Lancerto, Aleksandra Szol, dyrektor e-commerce i marketingu, Modivo,
  • w kategorii „FMCG”
    Adam Jankowiak, sales & marketing director, Chocolissimo, Sławomir Siergiejczyk, dyrektor handlowy FMCG, Bee.pl, Łukasz Smoliński, prezes zarządu, Deseo,
  • w kategorii „sport/hobby/turystyka”
    Arkadiusz Gawryluk, dyrektor biura sprzedaży internetowej, Polskie Linie Lotnicze LOT, Wojciech Radziwon, dyrektor marketingu i e-commerce, R-Gol,
  • w kategorii „tech/RTV/AGD”
    Łukasz Piech, dyrektor e-commerce, Lantre, Piotr Wieruszewski, prezes zarządu, Electronics,
  • w kategorii „cross-border”
    Arkadiusz Gawryluk, dyrektor biura sprzedaży internetowej, Polskie Linie Lotnicze LOT, Wojciech Radziwon, dyrektor marketingu i e-commerce, R-Gol,
  • w kategorii „innowacje”
    Rafał Czernik, członek zarządu Allegro Pay, Allegro oraz Jakub Jasiński, dyrektor ds. rozwoju omnichannel, CCC, w kategorii „long term cooperation” – Arkadiusz Gawryluk, dyrektor biura sprzedaży internetowej, Polskie Linie Lotnicze LOT, Mariusz Serafin, e-commerce director Lancerto, Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. e-commerce i marketingu, członek zarządu, Answear.com,
  • w kategorii „omnichannel”
    Jakub Gierszyński, e-commerce sales director, Sephora, Jakub Jasiński, dyrektor ds. rozwoju omnichannel, CCC, Aleksandra Tomalska, dyrektor ds. retail, Modivo, Łukasz Wiktor, dyrektor departamentu omnichannel, mBank,
  • w kategorii „najlepszy zespół e-commerce B2B” Sig oraz Tim, w kategorii „najlepszy zespół e-commerce B2C (podmioty małe i średnie)”
    TuZwierzaki.pl oraz Visciola Fashion, w kategorii „najlepszy zespół e-commerce B2B (podmioty duże)” – Allegro, Answear.com, CCC, Empik, Modivo, Polskie Linie Lotnicze LOT, Sephora.
Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...