Dzisiaj mamy: Wtorek, 28 Czerwiec 2022

Nominowani do konkursu Dyrektor e-Commerce Roku 2022

2022.05.24

W konkursie Dyrektor e-Commerce Roku 2022, który został zorganizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, wyłoniono 38 liderów i zespołów e-commerce. Z kolei zwycięzcy – w 10 kategoriach indywidualnych i 3 kategoriach zespołowych – zostaną ogłoszeni 2 czerwca br., podczas gali wręczenia nagród.

Jury konkursu

W tym roku zgłosiło się 54 liderów wraz ze swoimi zespołami. Wśród kapituły konkursu znaleźli się tacy eksperci, jak Jacek Palec, Katarzyna Bielecka, Marcin Półchłopek czy Iwona Ryniewicz. Głosowanie jej członków miało dwa etapy: online i stacjonarny. Kandydatów oceniano ze względu na efektywność biznesową, osobowość lidera i jego wkład w sukcesy, a także ogólną ścieżkę kariery.

Nominowani w 10 kategoriach

  • w kategorii „e-commerce B2B” nominowani zostali:
    Tomasz Kołton, współwłaściciel, Pol-Poż.pl oraz Bartosz Pilch, dyrektor ds. e-commerce i marketingu, Sig,
  • w kategorii „dom i ogród”
    Jarosław Stępień, dyrektor e-commerce, Kler oraz Edyta Winkel, dyrektor e-commerce, Jurga,
  • w kategorii „fashion”
    Joanna Kwiatkowska, vice CEO, Kubota, Dagmara Ollesz-Miącz, dyrektor e-commerce, Tatuum, Marzena Pawłowska, CEO & dyrektor e-commerce, PHU Zyzio & Zuzia, Mariusz Serafin, dyrektor marketingu i e-commerce, Lancerto, Aleksandra Szol, dyrektor e-commerce i marketingu, Modivo,
  • w kategorii „FMCG”
    Adam Jankowiak, sales & marketing director, Chocolissimo, Sławomir Siergiejczyk, dyrektor handlowy FMCG, Bee.pl, Łukasz Smoliński, prezes zarządu, Deseo,
  • w kategorii „sport/hobby/turystyka”
    Arkadiusz Gawryluk, dyrektor biura sprzedaży internetowej, Polskie Linie Lotnicze LOT, Wojciech Radziwon, dyrektor marketingu i e-commerce, R-Gol,
  • w kategorii „tech/RTV/AGD”
    Łukasz Piech, dyrektor e-commerce, Lantre, Piotr Wieruszewski, prezes zarządu, Electronics,
  • w kategorii „cross-border”
    Arkadiusz Gawryluk, dyrektor biura sprzedaży internetowej, Polskie Linie Lotnicze LOT, Wojciech Radziwon, dyrektor marketingu i e-commerce, R-Gol,
  • w kategorii „innowacje”
    Rafał Czernik, członek zarządu Allegro Pay, Allegro oraz Jakub Jasiński, dyrektor ds. rozwoju omnichannel, CCC, w kategorii „long term cooperation” – Arkadiusz Gawryluk, dyrektor biura sprzedaży internetowej, Polskie Linie Lotnicze LOT, Mariusz Serafin, e-commerce director Lancerto, Wojciech Tomaszewski, dyrektor ds. e-commerce i marketingu, członek zarządu, Answear.com,
  • w kategorii „omnichannel”
    Jakub Gierszyński, e-commerce sales director, Sephora, Jakub Jasiński, dyrektor ds. rozwoju omnichannel, CCC, Aleksandra Tomalska, dyrektor ds. retail, Modivo, Łukasz Wiktor, dyrektor departamentu omnichannel, mBank,
  • w kategorii „najlepszy zespół e-commerce B2B” Sig oraz Tim, w kategorii „najlepszy zespół e-commerce B2C (podmioty małe i średnie)”
    TuZwierzaki.pl oraz Visciola Fashion, w kategorii „najlepszy zespół e-commerce B2B (podmioty duże)” – Allegro, Answear.com, CCC, Empik, Modivo, Polskie Linie Lotnicze LOT, Sephora.
Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #34: Polityka cenowa w sklepie internetowym. Jak ją opracować?

EcomersyBasic #34: Polityka cenowa w sklepie internetowym. Jak ją opracować?

2022.06.23
Polityka cenowa to zbiór reguł, jakimi kieruje się dana firma przy ustalaniu cen za produkty bądź usługi. W jej skład wchodzą następujące czynniki: koszty produkcji, wartość danego produktu czy usługi, zapotrzebowanie na ok
EcomersyBasic #33: 20 strategii marketingowych, dzieki którym wypromujesz markę

EcomersyBasic #33: 20 strategii marketingowych, dzieki którym wypromujesz markę

2022.06.17
Aby zbudować widoczność w sieci, niezbędne są konkretne działania marketingowe. W tym celu można wykorzystać rozmaite strategie. Najważniejsze jest to, by dopasować je do profilu swojej działalności i stworzyć konkretny plan. Nie można działać w ciemno – trzeba z góry wiedzieć, co chce się osiągnąć, a także jakimi środkami. Przygotowaliśmy...
EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań

EcomersyBasic #32: Jak skutecznie wspierać pozycjonowanie sklepu internetowego? Lista działań

2022.06.10
Sklep internetowy podobnie jak każdy biznes potrzebuje trafnego ruchu. Dobrze zaplanowane pozycjonowanie pozwoli na osiągnięcie zadowalających, a nawet doskonałych wyników. Odpowiedni dobór działań sprawi, że twój sklep internetowy wygeneruje wysoki poziom sprzedaży. Warto zastanowić się nad różnymi czynnikami, których być może nie ma w strategii SEO, a które w znaczący...
EcomersyBasic #31: Czym jest marketing mix?

EcomersyBasic #31: Czym jest marketing mix?

2022.06.03
Marketing mix to inaczej kompozycja marketingowa lub – w bardziej dosłownym tłumaczeniu – mieszanka marketingowa. Obejmuje zespół elementów, za pomocą których można oddziaływać na rynek. Najbardziej popularną koncepcją jest tzw. „4p”, czyli product (produkt), price (cena), place (miejsce) oraz promotion (promocja). Wszystkie te składniki są ze sobą ściśle powiązane.