Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

Najlepsze godziny na publikację postów w social mediach

2021.08.24

Media społecznościowe od jakiegoś czasu nie służą już tylko budowaniu relacji międzyludzkich. Mogą pomóc w zwiększaniu sprzedaży, i to nie tylko firmom-gigantom, ale również mniejszym biznesom. Ponadto, wcale nie trzeba przeznaczać na ten cel ogromnych kwot. Sprawdź, jak skutecznie komunikować się z klientami poprzez social media. Warto zastanowić się nad szczegółami: kiedy dokładnie dzielić się treściami na portalach, aby zwiększyć swoją efektywność i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców?

Facebook i Twitter

Podpowiadamy, w jakich porach najlepiej publikować posty na wybranych portalach. Jeżeli chodzi o Facebooka, szczególnie warto dzielić się contentem w weekendy, między godziną 12 a 13, w środy, między 15 a 16, oraz w czwartki i piątki – między 13 a 16. Najmniej korzystną porą są weekendowe poranki (przed 8) i wieczory (po 20). W piątki szczególnie warto dzielić się optymistycznymi treściami. W przypadku Twittera dobrym pomysłem jest publikowanie od poniedziałku do piątku, między 12 a 15, a w środę także między 17 a 18. Najlepiej zamieszczać swoje posty aż 14 razy dziennie, ale nigdy częściej niż raz na godzinę. 

LinkedIn i Instagram

Na LinkedIn warto zamieszczać treści we wtorki, środy i czwartki, między 7.30 a 8.30, a później – między 17 i 18. Na tym portalu należy unikać godzin nocnych. Zdjęciami na Instagramie można się dzielić w dowolnych porach (oprócz 15-16) od poniedziałku do czwartku. Oczywiście nie trzeba ściśle trzymać się tych wskazówek, to jedynie poglądowe dane. Cały czas zdobywaj wiedzę na temat swoich klientów, odpowiadaj na ich potrzeby, pamiętaj, by nie zaniedbywać otwartych kanałów.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...