Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

Najlepsze godziny na publikację postów w social mediach

2021.08.24

Media społecznościowe od jakiegoś czasu nie służą już tylko budowaniu relacji międzyludzkich. Mogą pomóc w zwiększaniu sprzedaży, i to nie tylko firmom-gigantom, ale również mniejszym biznesom. Ponadto, wcale nie trzeba przeznaczać na ten cel ogromnych kwot. Sprawdź, jak skutecznie komunikować się z klientami poprzez social media. Warto zastanowić się nad szczegółami: kiedy dokładnie dzielić się treściami na portalach, aby zwiększyć swoją efektywność i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców?

Facebook i Twitter

Podpowiadamy, w jakich porach najlepiej publikować posty na wybranych portalach. Jeżeli chodzi o Facebooka, szczególnie warto dzielić się contentem w weekendy, między godziną 12 a 13, w środy, między 15 a 16, oraz w czwartki i piątki – między 13 a 16. Najmniej korzystną porą są weekendowe poranki (przed 8) i wieczory (po 20). W piątki szczególnie warto dzielić się optymistycznymi treściami. W przypadku Twittera dobrym pomysłem jest publikowanie od poniedziałku do piątku, między 12 a 15, a w środę także między 17 a 18. Najlepiej zamieszczać swoje posty aż 14 razy dziennie, ale nigdy częściej niż raz na godzinę. 

LinkedIn i Instagram

Na LinkedIn warto zamieszczać treści we wtorki, środy i czwartki, między 7.30 a 8.30, a później – między 17 i 18. Na tym portalu należy unikać godzin nocnych. Zdjęciami na Instagramie można się dzielić w dowolnych porach (oprócz 15-16) od poniedziałku do czwartku. Oczywiście nie trzeba ściśle trzymać się tych wskazówek, to jedynie poglądowe dane. Cały czas zdobywaj wiedzę na temat swoich klientów, odpowiadaj na ich potrzeby, pamiętaj, by nie zaniedbywać otwartych kanałów.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...