Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Najlepsze godziny na publikację postów w social mediach

Wtorek, 24 Sierpień 2021

Media społecznościowe od jakiegoś czasu nie służą już tylko budowaniu relacji międzyludzkich. Mogą pomóc w zwiększaniu sprzedaży, i to nie tylko firmom-gigantom, ale również mniejszym biznesom. Ponadto, wcale nie trzeba przeznaczać na ten cel ogromnych kwot. Sprawdź, jak skutecznie komunikować się z klientami poprzez social media. Warto zastanowić się nad szczegółami: kiedy dokładnie dzielić się treściami na portalach, aby zwiększyć swoją efektywność i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców?

Facebook i Twitter

Podpowiadamy, w jakich porach najlepiej publikować posty na wybranych portalach. Jeżeli chodzi o Facebooka, szczególnie warto dzielić się contentem w weekendy, między godziną 12 a 13, w środy, między 15 a 16, oraz w czwartki i piątki – między 13 a 16. Najmniej korzystną porą są weekendowe poranki (przed 8) i wieczory (po 20). W piątki szczególnie warto dzielić się optymistycznymi treściami. W przypadku Twittera dobrym pomysłem jest publikowanie od poniedziałku do piątku, między 12 a 15, a w środę także między 17 a 18. Najlepiej zamieszczać swoje posty aż 14 razy dziennie, ale nigdy częściej niż raz na godzinę. 

LinkedIn i Instagram

Na LinkedIn warto zamieszczać treści we wtorki, środy i czwartki, między 7.30 a 8.30, a później – między 17 i 18. Na tym portalu należy unikać godzin nocnych. Zdjęciami na Instagramie można się dzielić w dowolnych porach (oprócz 15-16) od poniedziałku do czwartku. Oczywiście nie trzeba ściśle trzymać się tych wskazówek, to jedynie poglądowe dane. Cały czas zdobywaj wiedzę na temat swoich klientów, odpowiadaj na ich potrzeby, pamiętaj, by nie zaniedbywać otwartych kanałów.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...