Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

mPay nie będzie już współpracować z Zaorskim i Dzikim Trenerem

2023.01.05

Operator płatności mobilnych mPay zdecydował się na rozwiązanie umowy z dwoma znanymi influencerami – Rafałem Zaorskim oraz Michałem Bodziochem (znanym jako Dziki Trener). O swoim postanowieniu firma poinformowała 3 stycznia.

Kiedy podpisano umowy?

Umowę inwestycyjną między mPay a spółką prowadzoną przez Dzikiego Trenera podpisano w grudniu 2021 roku. Zapowiadano wtedy, że influencer obejmie 1,5 mln. nowych akcji mPay, po 15 groszy za sztukę, w ramach programu motywacyjnego. Bodzioch miał również promować aplikację wśród swoich widzów. Z kolei umowę z popularnym inwestorem, Rafałem Zaorskim, zawarto w listopadzie 2021 roku. Współpraca polegała m.in. na rozwijaniu usług wykorzystujących kryptowaluty.

Możliwe przyczyny rozpadu 

Nie wiemy dokładnie, co się wydarzyło, jednak w przypadku Zaorskiego można się domyślać. Po tym, jak mPay zdecydowało się wesprzeć kongres Invest Cuffs, influencer napisał w social mediach, że nie będzie dalej współpracować ze spółką, ponieważ została sponsorem wydarzenia, którego głównym partnerem jest firma XTB. Ta ostatnia w 2018 roku otrzymała karę grzywny w wysokości 10 mln zł.

Źródło zdjęcia: screen ze strony https://www.mpay.pl/

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...