Dzisiaj mamy: Sobota, 2 Grudzień 2023

mPay nie będzie już współpracować z Zaorskim i Dzikim Trenerem

2023.01.05

Operator płatności mobilnych mPay zdecydował się na rozwiązanie umowy z dwoma znanymi influencerami – Rafałem Zaorskim oraz Michałem Bodziochem (znanym jako Dziki Trener). O swoim postanowieniu firma poinformowała 3 stycznia.

Kiedy podpisano umowy?

Umowę inwestycyjną między mPay a spółką prowadzoną przez Dzikiego Trenera podpisano w grudniu 2021 roku. Zapowiadano wtedy, że influencer obejmie 1,5 mln. nowych akcji mPay, po 15 groszy za sztukę, w ramach programu motywacyjnego. Bodzioch miał również promować aplikację wśród swoich widzów. Z kolei umowę z popularnym inwestorem, Rafałem Zaorskim, zawarto w listopadzie 2021 roku. Współpraca polegała m.in. na rozwijaniu usług wykorzystujących kryptowaluty.

Możliwe przyczyny rozpadu 

Nie wiemy dokładnie, co się wydarzyło, jednak w przypadku Zaorskiego można się domyślać. Po tym, jak mPay zdecydowało się wesprzeć kongres Invest Cuffs, influencer napisał w social mediach, że nie będzie dalej współpracować ze spółką, ponieważ została sponsorem wydarzenia, którego głównym partnerem jest firma XTB. Ta ostatnia w 2018 roku otrzymała karę grzywny w wysokości 10 mln zł.

Źródło zdjęcia: screen ze strony https://www.mpay.pl/

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...