Dzisiaj mamy: Sobota, 9 Grudzień 2023

Morele.net wdraża ChatGPT do swojego e-sklepu

2023.03.30

ChatGPT cieszy się coraz większą popularnością wśród internautów. Morele.net postanowiło wykorzystać narzędzie oparte na sztucznej inteligencji i wdrożyć je do panelu „Zapytaj eksperta”. Sklep chce zostać liderem we wdrażaniu rozwiązań bazujących na AI.

Zalety ChatuGPT

Morele.net to znany sklep internetowy działający w segmencie elektroniki użytkowej. Aby szybciej odpowiadać na potrzeby klientów, firma zdecydowała się wprowadzić model językowy ChatGPT, który jest zasilany danymi o produktach. Jego najważniejszą zaletą jest to, że natychmiast udziela odpowiedzi na pytania, co może przyspieszyć dokonanie zamówienia przez konsumenta.

Opcja „Zapytaj eksperta”

Z informacji podanych przez Morele.net możemy się dowiedzieć, że ChatGPT odpowiada szybko i prawidłowo na ok. 50% z 10 tys. pytań zadawanych za pośrednictwem funkcji „Zapytaj eksperta”. Za funkcjonalność tego narzędzia odpowiada krakowski start-up askspot.io.

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

#Ecomersy Basic #106: Jak opinie o firmie i produkcie wpływają na decyzje zakupowe?

2023.12.08
Klienci sklepów internetowych mają mniej możliwości weryfikacji produktów niż klienci sklepów stacjonarnych – nie mogą ich dotknąć ani zobaczyć. Właśnie dlatego kupujący chwytają się różnych sposobów, aby upewnić się, że nie zostaną oszukani albo że nie otrzymają wadliwego towaru. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe są opinie innych...
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...