Morele.net wdraża ChatGPT do swojego e-sklepu
ChatGPT cieszy się coraz większą popularnością wśród internautów. Morele.net postanowiło wykorzystać narzędzie oparte na sztucznej inteligencji i wdrożyć je do panelu „Zapytaj eksperta”. Sklep chce zostać liderem we wdrażaniu rozwiązań bazujących na AI.
Zalety ChatuGPT
Morele.net to znany sklep internetowy działający w segmencie elektroniki użytkowej. Aby szybciej odpowiadać na potrzeby klientów, firma zdecydowała się wprowadzić model językowy ChatGPT, który jest zasilany danymi o produktach. Jego najważniejszą zaletą jest to, że natychmiast udziela odpowiedzi na pytania, co może przyspieszyć dokonanie zamówienia przez konsumenta.
Opcja „Zapytaj eksperta”
Z informacji podanych przez Morele.net możemy się dowiedzieć, że ChatGPT odpowiada szybko i prawidłowo na ok. 50% z 10 tys. pytań zadawanych za pośrednictwem funkcji „Zapytaj eksperta”. Za funkcjonalność tego narzędzia odpowiada krakowski start-up askspot.io.