Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Mokka wchodzi na bułgarski rynek. Fintech widzi tam potencjał

2023.02.01

Firma Mokka, czyli wiodący dostawca płatności odroczonych w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczęła działalność operacyjną w Bułgarii. Oznacza to, że bułgarscy klienci różnych sklepów internetowych i stacjonarnych zyskali dostęp do usługi BNPL.

Powody rozpoczęcia działań w Bułgarii

Mokka postanowiła wejść na bułgarski rynek, ponieważ widzi w tym regonie ogromne możliwości rozwoju oraz zmiany nawyków konsumenckich. Jest to kolejny kraj, w którym fintech rozbudowuje działalność operacyjną. Mokka podjęła już współpracę z wieloma wiodącymi sieciami handlowymi oferującymi ubrania, obuwie, biżuterię, akcesoria dla dzieci, sprzęt sportowy, produkty kosmetyczne, usługi turystyczne, wyposażenie wnętrz, sprzęt RTV AGD i inne.

Oferta Mokki

Partnerzy Mokki mogą liczyć na elastyczne, indywidualnie dostosowane rozwiązania, które spełnią potrzeby sprzedawców oraz kupujących. Dużą zaletą fintechu jest to, że jego oferta obejmuje zarówno sklepy online, jak i offline. Mokka niedawno ułatwiła markom integrację swoich usług – przygotowała specjalne wtyczki dla różnych platform e-commerce (m.in. WordPress, Shopify, Gomag).

Źródło zdjęcia: screen z mokka.pl

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...