Mokka stawia na rozwój w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Fintech Mokka, firma oferująca usługi BNPL, od kilku lat skupia się na rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej. Teraz koncentruje się również na Polsce. Jego założycielka, Irene Shvakman, twierdzi, że Mokka od samego początku była nastawiona na działalność w tym regionie.
Mocne strony Mokki
Marka zapewnia istotne korzyści sieciom handlowym, a przy tym jest wielokanałowa (omnichannelowa). Oznacza to, że obsługuje setki sklepów tradycyjnych i internetowych, oferując swoim klientom płatności odroczone obejmujące różne plany płatności (od 30 dni do 24 miesięcy). Możliwość wyboru zwiększa wartość koszyka i poziom konwersji.
Kolejne inwestycje
W zeszłym roku Mokka zainwestowała w rozwój różnych wtyczek dla platform e-commerce (m.in. Magento, OpenCart, Woocommerce, Shopify). Oprócz tego, indywidualni klienci z Europy Środkowo-Wschodniej mają dostęp do aplikacji mobilnej fintechu. W 2021 roku dostęp do usług Mokki zyskali mieszkańcy Rumunii, niedługo pojawią się też na rynku bułgarskim.