Dzisiaj mamy: Środa, 7 Grudzień 2022

Mokka stawia na rozwój w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

2022.08.05

Fintech Mokka, firma oferująca usługi BNPL, od kilku lat skupia się na rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej. Teraz koncentruje się również na Polsce. Jego założycielka, Irene Shvakman, twierdzi, że Mokka od samego początku była nastawiona na działalność w tym regionie.

Mocne strony Mokki

Marka zapewnia istotne korzyści sieciom handlowym, a przy tym jest wielokanałowa (omnichannelowa). Oznacza to, że obsługuje setki sklepów tradycyjnych i internetowych, oferując swoim klientom płatności odroczone obejmujące różne plany płatności (od 30 dni do 24 miesięcy). Możliwość wyboru zwiększa wartość koszyka i poziom konwersji.

Kolejne inwestycje

W zeszłym roku Mokka zainwestowała w rozwój różnych wtyczek dla platform e-commerce (m.in. Magento, OpenCart, Woocommerce, Shopify). Oprócz tego, indywidualni klienci z Europy Środkowo-Wschodniej mają dostęp do aplikacji mobilnej fintechu. W 2021 roku dostęp do usług Mokki zyskali mieszkańcy Rumunii, niedługo pojawią się też na rynku bułgarskim.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...