Dzisiaj mamy: Wtorek, 9 Sierpień 2022

Mokka stawia na rozwój w regionie Europy Środkowo-Wschodniej

2022.08.05

Fintech Mokka, firma oferująca usługi BNPL, od kilku lat skupia się na rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej. Teraz koncentruje się również na Polsce. Jego założycielka, Irene Shvakman, twierdzi, że Mokka od samego początku była nastawiona na działalność w tym regionie.

Mocne strony Mokki

Marka zapewnia istotne korzyści sieciom handlowym, a przy tym jest wielokanałowa (omnichannelowa). Oznacza to, że obsługuje setki sklepów tradycyjnych i internetowych, oferując swoim klientom płatności odroczone obejmujące różne plany płatności (od 30 dni do 24 miesięcy). Możliwość wyboru zwiększa wartość koszyka i poziom konwersji.

Kolejne inwestycje

W zeszłym roku Mokka zainwestowała w rozwój różnych wtyczek dla platform e-commerce (m.in. Magento, OpenCart, Woocommerce, Shopify). Oprócz tego, indywidualni klienci z Europy Środkowo-Wschodniej mają dostęp do aplikacji mobilnej fintechu. W 2021 roku dostęp do usług Mokki zyskali mieszkańcy Rumunii, niedługo pojawią się też na rynku bułgarskim.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

#EcomersyBasic #40: Dlaczego sklep internetowy musi być responsywny?

2022.08.05
Aby sklep online działał jak najlepiej, powinien spełniać potrzeby wszystkich klientów – zarówno tych, którzy korzystają z komputerów, jak i urządzeń mobilnych (przede wszystkim smartfonów oraz tabletów). Witryna dopasowana do różnych rodzajów i wielkości ekranów to witryna responsywna, czyli dostosowująca się do konkretnej szerokości. Dlaczego warto zadbać o ten aspekt?...
#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

#EcomersyBasic 39: Atrakcyjne opakowanie i jego rola w e-commerce

2022.07.29
Na poziom sprzedaży mają wpływ różne czynniki, czasami nawet bardzo zaskakujące. Opakowanie wydaje się zbędną częścią zakupu, mam posłużyć jedynie dla zabezpieczenia towaru. Nic bardziej mylnego, w opakowania tkwi spory potencjał, który należy odkryć i wykorzystać. Opakowanie jest pierwszym elementem, jaki zobaczy Twój klient, dlatego musisz się postarać, żeby to...
EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #38: Jak skutecznie prowadzić blog w sklepie internetowym?

2022.07.22
Skutecznie prowadzony blog w sklepie internetowym przyciągnie odbiorców, a co za tym idzie potencjalnych klientów. Warto pomyśleć o ciekawych treściach, które przyciągną stałą grupę odbiorców i wygenerują ruch prowadzący do zwiększenia sprzedaży. Dzięki kilku ważnym zasadom stworzysz wartościowe treści, które skutecznie wypromują Twój sklep internetowy.
EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

EcomersyBasic #37: Zwroty w sklepie internetowym. Know-how

2022.07.15
Odpowiednia polityka zwrotów w sklepie internetowym ma ogromne znaczenie. Klienci oczekują szybkich, wygodnych i najlepiej bezpłatnych sposobów, by móc oddać swoją przesyłkę. Część z nich nie zdecyduje się na zakupy, jeżeli nie spełnisz ich oczekiwań w tym względzie. Dlatego tak ważne jest, by opracować optymalne zasady zwrotów – takie, które...