Dzisiaj mamy: Czwartek, 6 Październik 2022

Moje ING z pierwszą nagrodą w kategorii bankowość mobilna w konkursie Mobile Trends Awards

2022.03.22

Moje ING, aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego, zajęła pierwsze miejsce w kategorii bankowość mobilna w konkursie Mobile Trends Awards. Zdobyła też trzecie miejsce w kategorii nagroda główna MTA, o którą walczyły wszystkie nominowane aplikacje.

Coraz więcej osób korzysta z Mojego ING

Aplikacja mobilna Moje ING umożliwia klientom banku na szybki oraz bezpieczny dostęp do swoich kont. Wystarczy wpisać kod PIN, aby dostać się na swój profil. Oprócz tego, oferuje kilka opcji dodatkowych, takich jak opłacanie parkingów w ponad 100 miastach. Jak twierdzi Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego, z roku na rok rośnie liczba osób korzystających z aplikacji. Pod koniec 2021 roku wynosiła ona ponad 2,2 mln.

Co czeka na użytkowników aplikacji?

Aplikacja służy również do potwierdzania tożsamości (poprzez połączenie z Profilem Zaufanym czy MoimID), składania wniosków, takich jak 300+, 500+ czy RKO. Przed zalogowaniem klienci mogą wybrać najbardziej potrzebne skróty, które będą się od razu wyświetlać, takie jak szybki przelew między kontami czy płatności BLIK. ING przykłada dużą wagę do bezpieczeństwa użytkowników, dlatego wprowadził weryfikację behawioralną – jako pierwszy bank w Polsce.

Dodatkowe zalety Mojego ING

Możliwy jest również podgląd kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji, a także wnioskowanie o pożyczkę w oparciu o historię kont w innych bankach. ING pozwala na założenie działalności gospodarczej poprzez bankowość internetową, a następnie prowadzenie konta firmowego. Wirtualny Asystent odpowiada na wszystkie pytania, i to przez 24 godziny na dobę.

źródło zdjęcia: https://media.ing.pl

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...