Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Moje ING z pierwszą nagrodą w kategorii bankowość mobilna w konkursie Mobile Trends Awards

Wtorek, 22 Marzec 2022

Moje ING, aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego, zajęła pierwsze miejsce w kategorii bankowość mobilna w konkursie Mobile Trends Awards. Zdobyła też trzecie miejsce w kategorii nagroda główna MTA, o którą walczyły wszystkie nominowane aplikacje.

Coraz więcej osób korzysta z Mojego ING

Aplikacja mobilna Moje ING umożliwia klientom banku na szybki oraz bezpieczny dostęp do swoich kont. Wystarczy wpisać kod PIN, aby dostać się na swój profil. Oprócz tego, oferuje kilka opcji dodatkowych, takich jak opłacanie parkingów w ponad 100 miastach. Jak twierdzi Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego, z roku na rok rośnie liczba osób korzystających z aplikacji. Pod koniec 2021 roku wynosiła ona ponad 2,2 mln.

Co czeka na użytkowników aplikacji?

Aplikacja służy również do potwierdzania tożsamości (poprzez połączenie z Profilem Zaufanym czy MoimID), składania wniosków, takich jak 300+, 500+ czy RKO. Przed zalogowaniem klienci mogą wybrać najbardziej potrzebne skróty, które będą się od razu wyświetlać, takie jak szybki przelew między kontami czy płatności BLIK. ING przykłada dużą wagę do bezpieczeństwa użytkowników, dlatego wprowadził weryfikację behawioralną – jako pierwszy bank w Polsce.

Dodatkowe zalety Mojego ING

Możliwy jest również podgląd kont i kart z różnych banków w jednej aplikacji, a także wnioskowanie o pożyczkę w oparciu o historię kont w innych bankach. ING pozwala na założenie działalności gospodarczej poprzez bankowość internetową, a następnie prowadzenie konta firmowego. Wirtualny Asystent odpowiada na wszystkie pytania, i to przez 24 godziny na dobę.

źródło zdjęcia: https://media.ing.pl

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...