Dzisiaj mamy: Niedziela, 3 Grudzień 2023

InPost zajmie się pakowaniem i szybką wysyłką zamówień Modivo

2022.08.17

InPost podejmuje się kolejnego wyzwania – tym razem będzie świadczyć usługi z zakresu fulfillmentu dla platformy modowej MODIVO, która przeniesie wszystkie swoje produkty do specjalnych centrów. Tam zostaną poddane konfekcji, a następnie dostarczone do klienta końcowego.

InPost Fulfillment

Dzięki współpracy klienci MODIVO mogą liczyć na jeszcze szybszy czas dostawy. Coraz więcej e-konsumentów oczekuje, że zamówiony towar otrzyma już kolejnego dnia. Niestety firmy, które nie korzystają z fulfillmentu, nie są w stanie zdążyć ze wszystkim w tak krótkim czasie. Muszą przecież spakować produkty, a następnie wysłać je do magazynu operatora logistycznego. InPost Fulfillment pozwala na ominięcie tego kroku – zamówienia ze sklepu partnera trafią bezpośrednio do centrum znajdującego się obok sortowni.

Zalety współpracy

Warto wspomnieć, że dzięki temu rozwiązaniu przesunięciu ulega tzw. cut-off-time, czyli godzina, po której minięciu sprzedawca nie może zagwarantować, że przesyłka zostanie dostarczona kolejnego dnia. Prezes InPostu, Rafał Brzoska, podkreśla, że w branży e-commerce jest to bardzo ważny czynnik, mający wpływ na skuteczność sprzedaży oraz lojalność klientów. Usługa InPost Fulfillment działa od 18 miesięcy i umożliwia optymalizację procesów logistycznych oraz – co za tym idzie – obniżenie kosztów magazynowania i dystrybucji. Polski operator stara się wspierać sektor sprzedaży internetowej na różne sposoby.

Najważniejsze cele

MODIVO zdecydowało się zlecić InPostowi pełną opiekę nad logistyką w e-commerce. Fulfillment obejmuje również zwroty. Pierwszy etap zostanie zrealizowany w pierwszym kwartale 2023 roku, a cały proces migracyjny powinien zakończyć się na początku drugiego kwartału 2023. Dzięki współpracy z platformą modową w magazynach InPostu pojawi się mniej więcej 200 dodatkowych miejsc pracy. Celem jest dostawa D+1 (dostawa następnego dnia roboczego) dla ponad 99% przesyłek zamawianych online. Umowa została podpisana na cztery lata.

źródło zdjęcia: screen - https://www.youtube.com/watch?v=vJGel-Zfq6c

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...