Dzisiaj mamy: Środa, 7 Czerwiec 2023

Mobile Trends Awards 2023

2023.01.10

28 marca 2023 roku w Krakowie odbędzie się gala rozdania nagród Mobile Trends Awards. Jest to największe w Polsce wydarzenie związane z branżą mobile. Uroczystości będzie towarzyszyć konferencja poświęcona technologiom mobilnym – Mobile Trends Conference.

Szczegóły dotyczące konkursu

W ramach konkursu Mobile Trends Awards przyznawane są statuetki – otrzymają je firmy, które efektywnie wykorzystały w swoich projektach technologie mobilne. Ocenia się je ze względu na profesjonalizm, dostosowanie do potrzeb użytkowników, innowacyjność i rozpoznawalność. Zgłoszenia przyjmowane są do 16 stycznia 2023 roku. Formularz można znaleźć na stronie www.mobiletrendsawards.pl – wypełnia go zleceniodawca lub realizator projektu. Nominacje zostaną ogłoszone najpóźniej 27 lutego br. Zgłoszenia do nagród przyjmowane są w następujących kategoriach:


•    Bankowość Mobilna
•    Fintech
•    M-Commerce
•    Biznesowe Rozwiązanie oparte o Mobile
•    Kampania Mobilne
•    Technologia wspierająca Mobile
•    Rozwiązanie Mobilne dla dzieci
•    Usługi
•    Gra Mobilna 
•    Strona Mobilna
•    Człowiek Roku
•    Nowy Gracz Branży (start-up)
•    Inne / Pozostałe

Mobile Trends Conference


Od 2012 roku organizowana jest także specjalna konferencja biznesowa – Mobile Trends Conference. Jest ona poświęcona nowym technologiom, projektowaniu aplikacji, trendom i marketingowi. Pojawiają się na niej przedstawiciele branży mobile i IT z całej Polski. W wydarzeniu mogą wziąć udział wszystkie osoby uwzględniające w swojej działalności kanał mobile oraz te, które dopiero zamierzają to zrobić. Konferencja w 2023 roku zostanie podzielona na scenę główną i sceny związane z fintechem, marketingiem, commerce, managementem, case study czy UX designem.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

EcomersyBasic #80: Retargeting w e-commerce. Czym jest? Dlaczego warto o nim wiedzieć?

2023.06.02
Wiele osób odwiedzających Twój sklep internetowy nie finalizuje swojego zakupu, przerywającym tym samym cały proces. Dzieje się tak z różnych powodów – złożenie zamówienia często wymaga głębszego zastanowienia. Warto jednak wiedzieć, że istnieją sposoby, by skłonić potencjalnego klienta do powrotu na Twoją stronę. Niektóre z tych działań nazywamy retargetingiem. Zaintrygowany?...
EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

EcomersyBasic#79: Piksel Facebooka. Czym jest, jak go zainstalować?

2023.05.26
Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, prawdopodobnie reklamujesz go w mediach społecznościowych – głównie na Facebooku, gdzie można uruchamiać liczne kampanie promocyjne. Bardzo ważnym elementem tego typu kampanii jest tzw. piksel Facebooka. Nazwa ta brzmi trochę enigmatycznie, jednak wszystko Ci wyjaśnimy – każda osoba mająca biznes online powinna co nieco o...
EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

EcomersyBasic #77: Wideo w social ads. Co zrobić, by było skuteczne?

2023.05.12
W dzisiejszym świecie większość firm stara się eksplorować video marketing, czyli działania reklamowe oparte na tworzeniu krótszych i dłuższych filmików. Popularność tej strategii gwałtownie wzrosła, gdy Tik Tok stał się numerem jeden wśród serwisów społecznościowych. Kreatywne połączenie obrazu i dźwięku przyciąga uwagę większości odbiorców. Warto jednak wiedzieć, że atrakcyjne, a...
EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

EcomersyBasic #76: Jak tworzyć skuteczne treści do reklam w social mediach?

2023.05.05
W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez firmowych profili w mediach społecznościowych. Wśród tego typu portali ciągle dominuje Facebook, jednak Instagram depcze mu po piętach, a na podium wspina się również Tik Tok, który od kilku lat podbija świat social mediów. Chcesz, by Twoje treści reklamowe zyskały na...