Dzisiaj mamy: Niedziela, 1 Październik 2023

Michael Kors z marketplacem typu second-hand

2022.09.05

Luksusowa marka odzieżowa Michael Kors stworzyła własny marketplace z używanymi produktami (second-hand). Drugi obieg staje się popularny nawet wśród ekskluzywnych projektantów. Chodzi o to, by towary otrzymały kolejne życie, służyły kolejnej osobie i zmniejszyć ilość odpadów.

Prowizja i voucher

Marketplace nosi nazwę PreLoved Michael Kors. Jego klienci mogą samodzielnie sprzedawać i kupować produkty tej marki, jednak muszą jej zapłacić 20% prowizji. Pozostałych 80% użytkownicy nie otrzymują w gotówce, a w formie vouchera. Aby korzystać z platformy, należy zostać jej członkiem i posiadać kartę lojalnościową.

Cel platformy

Michael Kors chce zachować kontrolę nad sprzedażą swoich artykułów, a przy tym ograniczyć ryzyko podrabiania. Jeszcze nie wiadomo, czy marketplace to dobra alternatywa dla innych tego typu serwisów, jak The RealReal, The NextCloset czy Rebelle. Platforma jest dostępna dla użytkowników ze Stanów Zjednoczonych.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

EcomersyBasic #96: Zarządzanie firmowym Instagramem z poziomu FB. Jak to zrobić?

2023.09.29
Działania w mediach społecznościowych stało się nieodłączną częścią strategii marketingowej wielu firm. Instagram – jako jeden z najpopularniejszych serwisów – oferuje wiele możliwości dotarcia do potencjalnych klientów. Najwygodniejszym i najprostszym sposobem zarządzania firmowym kontem na tej platformie jest korzystanie z narzędzi udostępnianych przez Facebooka (Meta posiada zarówno Instagrama, jak i...
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...