Dzisiaj mamy: Wtorek, 19 Marzec 2024

Meta pracuje nad platformą, która będzie konkurencją dla Twittera

2023.03.22

Meta pracuje nad stworzeniem nowej platformy społecznościowej. Na razie niewiele wiadomo na jej temat – aplikacja ma kodową nazwę P92 i jest na wczesnym etapie rozwoju. Nie znamy daty jej premiery. Jak wynika z informacji Der Spiegel, zespół pracuje nad zagadnieniami dotyczącymi ochrony danych.

Zdecentralizowana sieć

Cechą charakterystyczną aplikacji P92 będzie jej decentralizacja oraz podobieństwo do Mastodona. Chodzi o to, by zamiast do zamkniętej platformy użytkownicy mieli dostęp do fuzji różnych serwerów. Meta wierzy w sukces takiego rozwiązania.

Dodatkowe informacje

P92 prawdopodobnie stanie się konkurencją dla Twittera. Dostęp do niej będzie można uzyskać za pomocą profilu na Instagramie. Zuckerberg zapowiedział również utworzenie działu zajmującego się wdrażaniem modeli sztucznej inteligencji w produktach swojej firmy.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

Ecomersy Basic #113: Jak działają TikTok Ads? Poznaj alternatywę dla Meta Ads

2024.03.08
Większość sklepów internetowych promuje się na Facebooku i Instagramie, posługując się Meta Ads – jednym z najbardziej znanych systemów reklamowych w sieci. Coraz więcej przedsiębiorców działa aktywnie również na TikToku, czyli najpopularniejszym na świecie serwisie do nagrywania i oglądania krótkich filmów. Z aplikacji tej korzystają miliony użytkowników, co z jednej...
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...