Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Meta, macierzysta firma Facebooka, planuje otwarcie sklepów stacjonarnych

Wtorek, 9 Listopad 2021

Meta to nowa nazwa firmy Facebook, która obejmuje też Messengera, Instagrama i WhatsAppa. Teraz korporacja rozważa otwarcie fizycznych sklepów, by prezentować nam własne produkty, takie jak zestawy wirtualnej rzeczywistości (VR) oraz – w przyszłości – okulary z augmented reality.

Jakie mają być fizyczne sklepy?

Kilka dni temu „The New York Times” dotarł do dokumentów, które wskazują, że stacjonarne sklepy mają być showroomami. Mają sprawiać wrażenie otwartych i dostępnych dla zwykłego odbiorcy, a także wywoływać ciekawość oraz poczucie bliskości. Warto wspomnieć, że w 2020 roku powstał nowy dział Facebooka – Reality Labs. Swoje istnienie zawdzięcza połączeniu zespołów VR, AR i przejętej wcześniej firmy Oculus.

Potencjalne nazwy sklepów

Mówi się, że właśnie produkty Reality Labs będą promowane w fizycznych sklepach. Ich wystrój ma mieć minimalistyczny klimat. Gigant bierze pod uwagę kilka nazw: Facebook Hub, Facebook Commons, Facebook Innovations, Facebook Reality Store i From Facebook. Na razie jednak te informacje nie zostały potwierdzone przez rzecznika.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...