Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

Megaskrytka – innowacyjna maszyna do odbiory paczek sieci Agata

2022.03.30

Sieć sklepów Agata postanowiła skorzystać z przykładu InPostu i postawić swoją pierwszą Megaskrytkę. Maszyna została umieszczona przy salonie w Katowicach. Klienci mogą za jej pomocą odbierać towary zamówione online, czyli meble lub akcesoria. Jest to całkowita nowość, jeśli chodzi o polskie sieci sklepów meblowych.

Towary w różnych rozmiarach

W samoobsługowej skrytce przedsiębiorstwa Agata mieszczą się produkty wielkogabarytowe, takie jak łóżka, fotele, materace czy komody. To najbardziej innowacyjny element tego rozwiązania. Zamawiający mogą odbierać przesyłki 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Katowicka Megaskrytka posiada 27 schowków różnej wielkości. Klienci nie muszą zastanawiać się nad tym, czy ich paczka zmieści się w maszynie, system informatyczny zrobi to za nich. Jeżeli produkt okaże się za duży, opcja po prostu przestanie być dostępna.

Wygodne odbieranie paczek

Marka Agata zadbała też o odpowiednie zabezpieczenie przesyłek. Aby żaden klient nie zrobił sobie krzywdy, największe towary pozostawione zostaną na wózku na kółkach. W okolicy Megaskrytki można znaleźć specjalną wiatę, gdzie znajdują się te wózki, a także specjalne miejsca parkingowe dla samochodów dostawczych. Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci mogą zaoszczędzić czas, który przeznaczyliby na stanie w kolejce. Jeżeli nie odbiorą oni paczki w ciągu 48 godzin, będzie nadal czekała w salonie czy magazynie.

Nowe Megaskrytki w planach

Chodzi przede wszystkim o to, by konsumenci sami mogli decydować, kiedy i jak zamówiona przesyłka trafi w ich ręce. To kolejny krok w stronę rozwoju obszaru e-commerce. Druga Megaskrytka została postawiona przy salonie w Kobylnicy koło Słupska. W planach są już kolejne: na terenie Warszawy, Łodzi oraz Poznania. Aby skorzystać z usługi, wystarczy wybrać odpowiedni sposób dostawy, a następnie wpisać wysłany na skrzynkę pocztową czy telefon kod.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...