Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Megaskrytka – innowacyjna maszyna do odbiory paczek sieci Agata

2022.03.30

Sieć sklepów Agata postanowiła skorzystać z przykładu InPostu i postawić swoją pierwszą Megaskrytkę. Maszyna została umieszczona przy salonie w Katowicach. Klienci mogą za jej pomocą odbierać towary zamówione online, czyli meble lub akcesoria. Jest to całkowita nowość, jeśli chodzi o polskie sieci sklepów meblowych.

Towary w różnych rozmiarach

W samoobsługowej skrytce przedsiębiorstwa Agata mieszczą się produkty wielkogabarytowe, takie jak łóżka, fotele, materace czy komody. To najbardziej innowacyjny element tego rozwiązania. Zamawiający mogą odbierać przesyłki 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Katowicka Megaskrytka posiada 27 schowków różnej wielkości. Klienci nie muszą zastanawiać się nad tym, czy ich paczka zmieści się w maszynie, system informatyczny zrobi to za nich. Jeżeli produkt okaże się za duży, opcja po prostu przestanie być dostępna.

Wygodne odbieranie paczek

Marka Agata zadbała też o odpowiednie zabezpieczenie przesyłek. Aby żaden klient nie zrobił sobie krzywdy, największe towary pozostawione zostaną na wózku na kółkach. W okolicy Megaskrytki można znaleźć specjalną wiatę, gdzie znajdują się te wózki, a także specjalne miejsca parkingowe dla samochodów dostawczych. Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci mogą zaoszczędzić czas, który przeznaczyliby na stanie w kolejce. Jeżeli nie odbiorą oni paczki w ciągu 48 godzin, będzie nadal czekała w salonie czy magazynie.

Nowe Megaskrytki w planach

Chodzi przede wszystkim o to, by konsumenci sami mogli decydować, kiedy i jak zamówiona przesyłka trafi w ich ręce. To kolejny krok w stronę rozwoju obszaru e-commerce. Druga Megaskrytka została postawiona przy salonie w Kobylnicy koło Słupska. W planach są już kolejne: na terenie Warszawy, Łodzi oraz Poznania. Aby skorzystać z usługi, wystarczy wybrać odpowiedni sposób dostawy, a następnie wpisać wysłany na skrzynkę pocztową czy telefon kod.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...