Dzisiaj mamy: Sobota, 1 Październik 2022

Megaskrytka – innowacyjna maszyna do odbiory paczek sieci Agata

2022.03.30

Sieć sklepów Agata postanowiła skorzystać z przykładu InPostu i postawić swoją pierwszą Megaskrytkę. Maszyna została umieszczona przy salonie w Katowicach. Klienci mogą za jej pomocą odbierać towary zamówione online, czyli meble lub akcesoria. Jest to całkowita nowość, jeśli chodzi o polskie sieci sklepów meblowych.

Towary w różnych rozmiarach

W samoobsługowej skrytce przedsiębiorstwa Agata mieszczą się produkty wielkogabarytowe, takie jak łóżka, fotele, materace czy komody. To najbardziej innowacyjny element tego rozwiązania. Zamawiający mogą odbierać przesyłki 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Katowicka Megaskrytka posiada 27 schowków różnej wielkości. Klienci nie muszą zastanawiać się nad tym, czy ich paczka zmieści się w maszynie, system informatyczny zrobi to za nich. Jeżeli produkt okaże się za duży, opcja po prostu przestanie być dostępna.

Wygodne odbieranie paczek

Marka Agata zadbała też o odpowiednie zabezpieczenie przesyłek. Aby żaden klient nie zrobił sobie krzywdy, największe towary pozostawione zostaną na wózku na kółkach. W okolicy Megaskrytki można znaleźć specjalną wiatę, gdzie znajdują się te wózki, a także specjalne miejsca parkingowe dla samochodów dostawczych. Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci mogą zaoszczędzić czas, który przeznaczyliby na stanie w kolejce. Jeżeli nie odbiorą oni paczki w ciągu 48 godzin, będzie nadal czekała w salonie czy magazynie.

Nowe Megaskrytki w planach

Chodzi przede wszystkim o to, by konsumenci sami mogli decydować, kiedy i jak zamówiona przesyłka trafi w ich ręce. To kolejny krok w stronę rozwoju obszaru e-commerce. Druga Megaskrytka została postawiona przy salonie w Kobylnicy koło Słupska. W planach są już kolejne: na terenie Warszawy, Łodzi oraz Poznania. Aby skorzystać z usługi, wystarczy wybrać odpowiedni sposób dostawy, a następnie wpisać wysłany na skrzynkę pocztową czy telefon kod.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...