Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Megaskrytka – innowacyjna maszyna do odbiory paczek sieci Agata

Środa, 30 Marzec 2022

Sieć sklepów Agata postanowiła skorzystać z przykładu InPostu i postawić swoją pierwszą Megaskrytkę. Maszyna została umieszczona przy salonie w Katowicach. Klienci mogą za jej pomocą odbierać towary zamówione online, czyli meble lub akcesoria. Jest to całkowita nowość, jeśli chodzi o polskie sieci sklepów meblowych.

Towary w różnych rozmiarach

W samoobsługowej skrytce przedsiębiorstwa Agata mieszczą się produkty wielkogabarytowe, takie jak łóżka, fotele, materace czy komody. To najbardziej innowacyjny element tego rozwiązania. Zamawiający mogą odbierać przesyłki 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Katowicka Megaskrytka posiada 27 schowków różnej wielkości. Klienci nie muszą zastanawiać się nad tym, czy ich paczka zmieści się w maszynie, system informatyczny zrobi to za nich. Jeżeli produkt okaże się za duży, opcja po prostu przestanie być dostępna.

Wygodne odbieranie paczek

Marka Agata zadbała też o odpowiednie zabezpieczenie przesyłek. Aby żaden klient nie zrobił sobie krzywdy, największe towary pozostawione zostaną na wózku na kółkach. W okolicy Megaskrytki można znaleźć specjalną wiatę, gdzie znajdują się te wózki, a także specjalne miejsca parkingowe dla samochodów dostawczych. Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci mogą zaoszczędzić czas, który przeznaczyliby na stanie w kolejce. Jeżeli nie odbiorą oni paczki w ciągu 48 godzin, będzie nadal czekała w salonie czy magazynie.

Nowe Megaskrytki w planach

Chodzi przede wszystkim o to, by konsumenci sami mogli decydować, kiedy i jak zamówiona przesyłka trafi w ich ręce. To kolejny krok w stronę rozwoju obszaru e-commerce. Druga Megaskrytka została postawiona przy salonie w Kobylnicy koło Słupska. W planach są już kolejne: na terenie Warszawy, Łodzi oraz Poznania. Aby skorzystać z usługi, wystarczy wybrać odpowiedni sposób dostawy, a następnie wpisać wysłany na skrzynkę pocztową czy telefon kod.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...