Marka Yes wspiera LGBTQIA+
Czerwiec jest powszechnie uznawany za tzw. miesiąc dumy LGBTQIA+ (ang. pride month). Wiele marek opowiada się w tym czasie za wspieraniem praw tej społeczności. Nie inaczej jest w przypadku firmy Yes, która zmieniła swoje logo na tęczowe, a przy tym głosi hasło „No dla nierówności. Yes dla miłości – każdej miłości”.
Działania wspierające społeczność LGBTQIA+
Yes zaplanowało szkolenia dotyczące społeczności LGBTQIA+, które odbędą się w czerwcu. Właściciele salonów w całej Polsce zdobędą nową wiedzę przy wsparciu Grupy Stonewall. Firma przekaże również 10 tys. zł na konsultacje psychologiczne dla osób nieheteronormatywnych. Logo marki zostało zmienione na tęczowe, i to zarówno na stronie internetowej, jak i na profilach w mediach społecznościowych.
Otwarcie na różnorodność
Oprócz tego, wszystkie zakupy będą pakowane w tęczową bibułę, a przy wejściu do salonów pojawią się naklejki wspierające osoby LGBTQIA+. Prezes Yes, Tomasz Kwiatkiewicz, twierdzi, że otwartość na różnorodność jest podstawą filozofii działania firmy. W końcu ambasadorami marki są Kasia Zillmann (homoseksualistka) oraz Neo Mosa (osoba niebinarna).
źródło zdjęcia: https://yes.pl/