Dzisiaj mamy: Sobota, 24 Luty 2024

Marka Kosma zlikwidowana przez Klarnę

2023.08.03

Po 1,5 roku od premiery Klarna likwiduje markę Kosma, pod którą rozwijano usługi z zakresu otwartej bankowości. Jak informuje serwis cashless.pl, likwidacja brandu nie oznacza rezygnacji z tej dziedziny biznesu – ma ona jednak działać pod szyldem Klarny.

Platforma otwartej bankowości

Klarna nie przewiduje żadnych zwolnień związanych z tymi zmianami. Platforma otwartej bankowości rozwijana pod marką Kosmo była kierowana do banków i różnych instytucji finansowych, a nie bezpośrednio do klientów (w przeciwieństwie do popularnej usługi BNPL). Klarna wyjaśniła, że rezygnacja z tego brandu to wyłącznie działanie marketingowe.

Globalny rozwój Klarny

Platforma otwartej bankowości Klarny pozwala korzystać z API i uzyskać dostęp do dużej ilości danych. Szwedzki fintech ma już 150 mln klientów na całym świecie, przy czym nawiązał partnerstwo z ok. 500 tys. sklepów. Każdego dnia obsługuje 2 mln transakcji.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...