Dzisiaj mamy: Czwartek, 28 Wrzesień 2023

Lancerto wykorzystuje AI i uruchamia własny chatbot

2023.03.09

Odzieżowa marka Lancerto stawia na nowoczesne rozwiązania – jej klienci będą mogli porozmawiać z chatbotem AI, czyli z wirtualnym doradcą. Sztuczna inteligencja pomoże dobrać ubrania w zależności od indywidualnych oczekiwań i poleci konkretne zestawy. Asystent nosi nazwę ARI.

Jak działa ARI?

Rozwiązania oparte na mechanizmach AI cieszą się coraz większą popularnością, szczególnie w przypadku komunikacji z konsumentami. Asystent wprowadzony przez Lancerto będzie także informować o promocjach i wyprzedażach, przypominać o niedokończonych zakupach i wspierać w wyborze odpowiedniego rozmiaru. Rozwiązanie powstało we współpracy z firmą TUATARA i studiem konsultingowym STYLESPOT.PL.

Wsparcie także po sprzedaży

Chatbot okaże się bardzo przydatny głównie ze względu na wielość opcji dostępnych w sklepie internetowym Lancerto. Podsunie klientom spersonalizowane rekomendacje, co pozwoli zaoszczędzić czas i zawęzić poszukiwania. ARI zagwarantuje również wsparcie posprzedażowe: pomoże sprawdzić statusy zamówienia i dostawy czy dostarczy wiedzy na temat pielęgnacji produktów.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

#EcomersyBasic #95: Jak wybrać nazwę dla sklepu internetowego?

2023.09.21
W dynamicznym świecie handlu internetowego, gdzie konkurencja jest ogromna, odpowiednia nazwa e-sklepu ma bardzo duże znaczenie. W końcu to właśnie ona będzie Ci towarzyszyć przez cały czas, to ją będą rozpoznawać klienci i to ona będzie budzić rozmaite skojarzenia z Twoją marką. Wybór właściwej nazwy dla swojego sklepu internetowego może...
#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

#EcomersyBasic #94: Czym jest efekt kuli śnieżnej w e-commerce?

2023.09.15
W świecie e-commerce sukces nie zawsze wymaga ogromnych, kosztownych kampanii marketingowych. Czasami niewielkie i niepozorne działania mogą prowadzić do eksplozji sprzedaży i zwiększenia popularności marki. To zjawisko znane jest jako efekt kuli śnieżnej i nierzadko należy do kluczowych elementów strategii różnych firm. Aby lepiej je zrozumieć, wystarczy wyobrazić sobie, że...
EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

EcomersyBasic #93: 5 sposobów na to, jak przyspieszyć działanie sklepu internetowego

2023.09.07
Wciąż rosnąca popularność e-commerce sprawia, że liczba sklepów internetowych cały czas się powiększa – oznacza to konieczność wpasowania się w pewne standardy, które obowiązują w tej branży. Jeżeli chcemy utrzymać się na rynku handlu online, powinniśmy upewnić się, że nasz e-sklep działa bez zarzutu, czyli przede wszystkim szybko. Właśnie tego...
#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

#EcomersyBasic #92: One step checkout – wady i zalety

2023.09.01
Czy Twój sklep internetowy odwiedza wielu użytkowników, jednak nie przekłada się to na satysfakcjonujące wyniki sprzedaży? Czy klienci dodają produkty do koszyka, ale ostatecznie je porzucają, nie finalizując transakcji? Nie martw się – z tym problemem mierzy się większość biznesów online. Musimy mieć na względzie, że takie sytuacje będą się...