Dzisiaj mamy: Czwartek, 22 Luty 2024

Lancerto wykorzystuje AI i uruchamia własny chatbot

2023.03.09

Odzieżowa marka Lancerto stawia na nowoczesne rozwiązania – jej klienci będą mogli porozmawiać z chatbotem AI, czyli z wirtualnym doradcą. Sztuczna inteligencja pomoże dobrać ubrania w zależności od indywidualnych oczekiwań i poleci konkretne zestawy. Asystent nosi nazwę ARI.

Jak działa ARI?

Rozwiązania oparte na mechanizmach AI cieszą się coraz większą popularnością, szczególnie w przypadku komunikacji z konsumentami. Asystent wprowadzony przez Lancerto będzie także informować o promocjach i wyprzedażach, przypominać o niedokończonych zakupach i wspierać w wyborze odpowiedniego rozmiaru. Rozwiązanie powstało we współpracy z firmą TUATARA i studiem konsultingowym STYLESPOT.PL.

Wsparcie także po sprzedaży

Chatbot okaże się bardzo przydatny głównie ze względu na wielość opcji dostępnych w sklepie internetowym Lancerto. Podsunie klientom spersonalizowane rekomendacje, co pozwoli zaoszczędzić czas i zawęzić poszukiwania. ARI zagwarantuje również wsparcie posprzedażowe: pomoże sprawdzić statusy zamówienia i dostawy czy dostarczy wiedzy na temat pielęgnacji produktów.

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

Ecomersy Basic #112: Influencer marketing w e-commerce. Czy warto?

2024.02.16
W branży e-commerce dominuje kilka podstawowych form promocji, a jedną z nich jest influencer marketing, który polega na współpracy z twórcami internetowymi. Osoby działające aktywnie w sieci reklamują konkretne produkty bądź usługi, dzięki czemu więcej użytkowników może się nimi zainteresować. Jeżeli prowadzisz własny sklep internetowy, powinieneś wiedzieć, że influencer marketing...
Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

Ecomersy Basic #111: Marka osobista. 5 sposobów na nawiązanie przyjacielskich relacji z Klientem

2024.02.02
W dzisiejszym świecie e-commerce konkurencja jest bardzo duża, co oznacza, że aby wyróżnić się na jej tle, trzeba zaplanować i wdrożyć odpowiednią strategię. Wiele sklepów internetowych decyduje się na kreowanie marki osobistej, a więc skupia się na tworzeniu konkretnego wizerunku. W końcu nie chodzi już tylko o to, co sprzedajesz,...
#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

#EcomersyBasic #110: Czym jest intencja wyszukiwania w SEO?

2024.01.19
Algorytmy Google już od kilku lat rozwijają się w taki sposób, by wyszukiwarka jak najlepiej służyła użytkownikom. Właśnie dlatego mało wartościowe treści są nisko pozycjonowane, z kolei merytoryczne teksty znajdują się wyżej w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest bowiem odpowiadanie na potrzeby odbiorców, którzy zadają różnego rodzaju pytania. Wpisują oni...
#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

#Ecomersy Basic #109: Najważniejsze daty dla e-commerce w 2024 r.

2024.01.05
Zaczął się nowy rok! Co to oznacza dla branży e-commerce, a przede wszystkim dla Ciebie, przedsiębiorcy? W dynamicznym świecie handlu internetowego bardzo ważne jest to, by pozostawać na bieżąco z najnowszymi trendami i nadchodzącymi wydarzeniami – a w te ostatnie 2024 z pewnością będzie obfitować. Czy chcesz poznać najważniejsze daty,...