Lancerto wykorzystuje AI i uruchamia własny chatbot
Odzieżowa marka Lancerto stawia na nowoczesne rozwiązania – jej klienci będą mogli porozmawiać z chatbotem AI, czyli z wirtualnym doradcą. Sztuczna inteligencja pomoże dobrać ubrania w zależności od indywidualnych oczekiwań i poleci konkretne zestawy. Asystent nosi nazwę ARI.
Jak działa ARI?
Rozwiązania oparte na mechanizmach AI cieszą się coraz większą popularnością, szczególnie w przypadku komunikacji z konsumentami. Asystent wprowadzony przez Lancerto będzie także informować o promocjach i wyprzedażach, przypominać o niedokończonych zakupach i wspierać w wyborze odpowiedniego rozmiaru. Rozwiązanie powstało we współpracy z firmą TUATARA i studiem konsultingowym STYLESPOT.PL.
Wsparcie także po sprzedaży
Chatbot okaże się bardzo przydatny głównie ze względu na wielość opcji dostępnych w sklepie internetowym Lancerto. Podsunie klientom spersonalizowane rekomendacje, co pozwoli zaoszczędzić czas i zawęzić poszukiwania. ARI zagwarantuje również wsparcie posprzedażowe: pomoże sprawdzić statusy zamówienia i dostawy czy dostarczy wiedzy na temat pielęgnacji produktów.