Dzisiaj mamy: Niedziela, 26 Marzec 2023

Kulczyk Investments lokuje kapitał w BaseLinker

2021.08.11

Firma Sebastiana Kulczyka zdecydowała się zainwestować w BaseLinker. Jest to polska spółka z branży e-commerce, a jej wartość szacuje się na 500 mln złotych. Tym samym, Kulczyk Investments objęło udziały mniejszościowe spółki.

Kulczyk znowu osiąga sukces

Jarosław Sroka, członek zarządu firmy Kulczyka, nazwał BaseLinker „polskim kandydatem na jednorożca”. Jest to narzędzie do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online. Z nieoficjalnych źródeł wynika, że  o mariaż kapitałowy ze spółką rywalizowało kilkanaście podmiotów, przede wszystkim zagranicznych. Ostatecznie wybrany został Sebastian Kulczyk, który inwestował już w branżę technologiczną. Kwota tych inwestycji wynosi łącznie 150 mln euro. Kulczyk Investments nie zaniedbuje również tradycyjnych branż.

Wsparcie Kulczyk Investments

Kulczyk pomaga też w rozwoju polskich startupów. W 2017 roku powstał jego autorski program akceleracyjno-mentoringowy Incredibles kierowany do młodych, zdolnych przedsiębiorców. Oprócz tego, w maju 2021 roku wraz ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie zainaugurował pierwsze polskie studia MBA dla startupów. Żeby się na nie dostać, należy nagrać dwuminutowy film z odpowiedzią na pytanie, dlaczego chce się w nich uczestniczyć, a także wypełnić formularz. Kulczyk Investments współtworzy też program „Firmament” wspólnie z Radiem 357, w którym startupowcy dzielą się swoim doświadczeniem. 

Polecamy
Ecomersy basic
Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

Ecomersy Basic #70: Czym jest strategia komunikacyjna marki?

2023.03.24
Sposób, w jaki komunikujemy się z naszymi odbiorcami, ma ogromny wpływ na wizerunek marki. Dlatego właśnie strategia komunikacyjna jest równie istotna, co biznesplan. To naprawdę rozległe określenie, które kryje w sobie mnóstwo elementów. W dzisiejszym artykule postaramy się nakreślić najważniejsze kwestie związane z tworzeniem takiej strategii i wykorzystywaniem jej do...
EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

EcomersyBasic #69: Jak dbać o dobre opinie o sklepie internetowym?

2023.03.17
E-commerce w Polsce rozwija się prężnie, co oznacza, że sklepów internetowych cały czas przybywa. Klienci muszą więc znajdować sposoby, by wybrać odpowiednie miejsce na zrobienie zakupów online. Skąd wiadomo, że dany e-sklep spełni ich oczekiwania? Internauci często kierują się opiniami innych osób – poprzednich konsumentów, którzy wcześniej byli na ich...
EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

EcomersyBasic #68: SXO - więcej niż SEO

2023.03.10
Właściciele sklepów internetowych i wszystkie osoby związane z e-commerce doskonale zdają sobie sprawę, że świat marketingu online stale się zmienia. W branży zaczynają dominować nowe trendy i strategie, wprowadzane są coraz nowocześniejsze narzędzia. Wszystko po to, by odpowiedzieć na aktualne potrzeby i wymagania konsumentów. Większa liczba odwiedzających stronę przekłada się...
EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

EcomersyBasic #67: Jak zmniejszyć liczbę zapytań o zwroty w sklepie internetowym?

2023.03.03
Aby sklep internetowy mógł działać jak dobrze naoliwiona maszyna, powinniśmy zadbać o każdy aspekt jego funkcjonowania. Na pewno zdajesz sobie sprawę, jak duże znaczenie dla klientów ma polityka zwrotów. Istnieje wiele metod, które pozwalają na usprawnienie całego procesu. Bardzo ważne jest to, aby klient posiadał jasne informacje na temat oddawania...