Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

Kulczyk Investments lokuje kapitał w BaseLinker

Środa, 11 Sierpień 2021

Firma Sebastiana Kulczyka zdecydowała się zainwestować w BaseLinker. Jest to polska spółka z branży e-commerce, a jej wartość szacuje się na 500 mln złotych. Tym samym, Kulczyk Investments objęło udziały mniejszościowe spółki.

Kulczyk znowu osiąga sukces

Jarosław Sroka, członek zarządu firmy Kulczyka, nazwał BaseLinker „polskim kandydatem na jednorożca”. Jest to narzędzie do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online. Z nieoficjalnych źródeł wynika, że  o mariaż kapitałowy ze spółką rywalizowało kilkanaście podmiotów, przede wszystkim zagranicznych. Ostatecznie wybrany został Sebastian Kulczyk, który inwestował już w branżę technologiczną. Kwota tych inwestycji wynosi łącznie 150 mln euro. Kulczyk Investments nie zaniedbuje również tradycyjnych branż.

Wsparcie Kulczyk Investments

Kulczyk pomaga też w rozwoju polskich startupów. W 2017 roku powstał jego autorski program akceleracyjno-mentoringowy Incredibles kierowany do młodych, zdolnych przedsiębiorców. Oprócz tego, w maju 2021 roku wraz ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie zainaugurował pierwsze polskie studia MBA dla startupów. Żeby się na nie dostać, należy nagrać dwuminutowy film z odpowiedzią na pytanie, dlaczego chce się w nich uczestniczyć, a także wypełnić formularz. Kulczyk Investments współtworzy też program „Firmament” wspólnie z Radiem 357, w którym startupowcy dzielą się swoim doświadczeniem. 

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...