Wzrosty w Furgonetka.pl
W 2024 roku branża KEP (Kurier, Express, Paczka) zanotowała stabilny wzrost, napędzany rozwojem e-commerce i nowych technologii. Ważną rolę odegrali brokerzy, w tym Furgonetka.pl, która obsłużyła blisko 17 mln przesyłek i pozyskała 200 tys. nowych użytkowników. Firma zrealizowała także integracje z EmpikPlace i Sellastic od home.pl.
Liczba dostarczonych przesyłek
Furgonetka.pl, jeden z czołowych brokerów e-commerce, w 2024 roku obsłużyła blisko 17 mln przesyłek. Współpraca z przewoźnikami, takimi jak InPost, FedEx, DHL czy DPD, oraz intuicyjna platforma wspierająca optymalizację kosztów przyczyniły się do tego sukcesu. Firma odnotowała jeszcze lepsze wyniki w modelu white label, wspierając partnerów, np. onet.pl, swoimi rozwiązaniami logistycznymi.
Nowe opcje i współprace
W ubiegłym roku Furgonetka.pl wprowadziła także nowe funkcjonalności, w tym system automatycznej wysyłki e-faktur oraz funkcję „Szybka przesyłka” opartą na AI, umożliwiającą szybkie generowanie danych i nadanie przesyłki jednym kliknięciem. Firma nawiązała współpracę z EmpikPlace i Sellastik od home.pl, umożliwiającym założenie sklepu w 30 minut. Rozwija też sieć punktów PUDO z dodatkowymi usługami, których pierwszym partnerem jest DywanBox.