Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Kolejne możliwości na Facebookowych Randkach

Poniedziałek, 23 Sierpień 2021

Od końca października europejscy użytkownicy Facebooka mogą korzystać z Randek. Teraz czekają na nich trzy nowe funkcje. Portal zapowiada, że nawiązywanie znajomości stanie się jeszcze łatwiejsze. O co dokładnie chodzi?

Funkcjonalne opcje

Dzięki ostatnim uaktualnieniom udoskonalone zostanie wyszukiwanie par oraz rozmowy z interesującymi nas osobami. Po pierwsze, możliwe będzie wybranie do dwóch kolejnych lokalizacji w granicach kraju danego użytkownika, co okaże się korzystne dla podróżujących i wycieczkowiczów. Po drugie, pojawi się opcja „Szczęśliwy traf”, która pozwoli na przyjrzenie się potencjalnie interesującym osobom, nie całkiem pasujących do wskazanych preferencji. Po trzecie wreszcie, wprowadzone zostaną tzw. Randki Audio, czyli randki głosowe, polegające na łączeniu się przez czat, aby usłyszeć siebie nawzajem bez włączania kamerek.

Rosnąca sława Randek

Aplikacja randkowa w ramach Facebooka staje się coraz bardziej popularna. W ostatnim roku aż 50% więcej użytkowników korzystało z wirtualnych randek, czyli wideorozmów przez Randki. Dużą gratką jest możliwość dopasowywania się pod kątem hobby. Więcej niż 1 na 4 osoby dzieli się na profilu swoimi zainteresowaniami. Od sierpnia 2020 o ponad 55% wzrosła dzienna liczba wysyłanych wiadomości, które najczęściej wymieniane są w niedziele, ok. godziny 19.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...