Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

Kolejne inwestycje Shoper. Marka przejmuje Sempire Europe

2022.05.26

Shoper planuje kolejne inwestycje. Tym razem firma zdecydowała się na przejęcie 100% udziałów agencji e-commerce Sempire Europe. Jest oficjalny komunikat: podpisana została już umowa inwestycyjna, a Shoper w pierwszej transzy zakupił 60% udziałów za 15 mln zł.

Kwestie finansowe

Pozostałą część udziałów Shoper przejmie w ciągu 3 lat od podpisania kontraktu, za kwotę nie mniejszą niż 15 mln zł. Cena będzie uzależniona od osiągnięcia zawartych w umowie celów finansowych. Kupno 60% udziałów zostało pokryte ze środków własnych, w dalszych planach jest zawarte zrefinansowanie transakcji kredytem bankowym.

Przyszłość firmy Sempire

Agencja Sempire Europe zajmuje się dostarczaniem usług firmom, które prowadzą handel online. Specjalizuje się przede wszystkim w działaniach SEO, ale także w marketingu efektywnościowym. Współpracuje z takimi markami, jak Ania Kruk czy 99Rent. Przychody Sempire mają wynieść w 2022 roku 11-12 mln zł.

Źródło zdjęcia: screen z fb Shoper

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...