East Media
Brak wynikówTop tygodnia
Cyfrowe DNA Twojej marki: jak budować wizerunek, który przyciąga i inspiruje? Rozmowa z Gabrielą Gil
2025.01.08
Jak budować cyfrową tożsamość swojej marki, która nie tylko przyciągnie klientów, ale także zainspiruje ich do zaangażowania? W czasach, gdy Internet jest nieodłączną częścią życia, skuteczna obecność online to nie wybór, a konieczność. O tym, jakie kroki warto podjąć, by wyróżnić się w tłumie, a także jak budować zaufanie i...
eCard znika z rynku – pełna obsługa przejęta przez Przelewy24
2025.01.07
eCard przestał istnieć jako samodzielna marka, a obsługa transakcji została w pełni przejęta przez Przelewy24. To rezultat zakończonego procesu konsolidacji spółek PayPro i eCard, który trwał od czasu przejęcia kontrolnych pakietów udziałów przez duńską firmę Nets. Konsolidacja i jej skutki Proces integracji obejmował nie tylko eCard, ale także firmę Dotpay,...
Wittchen na lekkim minusie. Chce wzmocnić sprzedaż online
2025.01.09
Grupa Wittchen podsumowała wyniki za czwarty kwartał 2024 roku. Pomimo minimalnego wzrostu sprzedaży w tym okresie, roczne przychody spółki odnotowały spadek. Firma zapowiada intensyfikację działań w kanale e-commerce. Wzrost w kluczowym kwartale, ale roczny spadek Sprzedaż Grupy Wittchen w czwartym kwartale 2024 roku wyniosła 133,0 mln zł, co oznacza wzrost...
Zuckerberg rezygnuje z fact-checkerów na Facebooku – zmiany w moderacji treści
2025.01.07
Mark Zuckerberg ogłosił, że Facebook (należący do Meta) zrezygnuje z programu fact-checkingu, zastępując go systemem „notatek społeczności”, wzorowanym na podejściu X (dawniej Twitter). Ta zmiana ma na celu promowanie większej wolności wypowiedzi i ograniczenie politycznych nacisków na moderację treści. Nowe podejście do moderacji W miejsce tradycyjnego fact-checkingu Facebook wprowadzi mechanizm,...
Grupa InPost dostarczyła ponad miliard przesyłek w 2024 roku Grupa InPost osiągnęła w 2024 roku rekordowy wynik, dostarczając 1.091.644.003 prz
2025.01.08
Grupa InPost osiągnęła w 2024 roku rekordowy wynik, dostarczając 1.091.644.003 przesyłek – to wzrost o 22% rok do roku. Podczas świątecznego szczytu, w jednym dniu firma obsłużyła blisko 14 milionów paczek, co podkreśla dynamiczny rozwój i znaczenie InPost na kluczowych rynkach w Polsce, Francji i Wielkiej Brytanii. Rekordowy rok i...