eksperci
Brak wynikówTop tygodnia
InPost, AI i e-commerce – projekt, który może zmienić rynek
2025.09.29
InPost planuje duże przedsięwzięcie – 1 stycznia 2026 roku lider w dziedzinie logistyki uruchomi własny kanał sprzedaży online, napędzany algorytmami sztucznej inteligencji. Według branżowych doniesień może to być krok, który zrewolucjonizuje rynek.
OpenAI i Shopify pracują nad natywnymi zakupami w ChatGPT
2025.09.26
OpenAI rozwija funkcje e-commerce w ChatGPT, a kluczowym partnerem w tym procesie jest Shopify. Trwają prace nad pełną integracją umożliwiającą przeprowadzenie transakcji bezpośrednio w oknie czatu – od rekomendacji produktu, przez dodanie do koszyka, aż po finalizację zakupu. W aplikacji ChatGPT pojawić się mają nowe elementy checkoutu, takie jak przyciski...
Strategiczne partnerstwo ORLEN i Poczty Polskiej
2025.09.30
ORLEN i Poczta Polska zawarły porozumienie, które określa zasady strategicznej współpracy w obszarze usług kurierskich. Dzięki temu partnerstwu możliwe będzie wykorzystanie efektu synergii i rozwinięcie sieci ORLEN Paczka do ponad 30 tys. punktów odbioru przesyłek.
Carmen Store zmienia agencję i przenosi sklep na platformę dedykowaną Medializer
2025.10.01
Carmen Store – internetowy butik z damską odzieżą – rozpoczął nowy etap działalności w sieci. Sklep zdecydował się na zmianę agencji marketingowej i nawiązał współpracę z Medializer – zespołem ekspertów w kompleksowej obsłudze marek online. Dzięki temu Carmen Store zyskało nie tylko profesjonalne wsparcie marketingowe, ale też nowoczesną, minimalistyczną stronę...
CCC nie zwalnia tempa. Dwucyfrowe wzrosty i ambitne plany na drugie półrocze
2025.10.02
W drugim kwartale 2025 roku (maj-lipiec) Grupa CCC osiągnęła 465 mln zł EBITDA, co oznacza wzrost o ponad 14% rok do roku. W tym samym okresie przychody spółki zwiększyły się o 11% rdr, osiągając wynik 2,9 mld zł.