Dzisiaj mamy: Niedziela, 2 Październik 2022

JYSK Polska z rekordowym wynikiem finansowym

2021.12.03

JYSK Polska może się pochwalić wzrostem sprzedaży online o 50%. W całej Polsce znajduje się 251 punktów, a tylko w ostatnim roku otwarto 16 nowych sklepów. Celem jest zwiększenie tej liczby niemal o połowę.

Dynamiczny rozwój sieci

Firma cały czas dynamicznie się rozwija, co widać w rekordowym poziomie obrotów – 32,6 mld DKK (7% więcej niż w poprzednim roku finansowym). JYSK inwestuje w modernizację, wielokanałowość sprzedaży oraz działa w zgodzie z proekologicznymi trendami. Od września 2020 do sierpnia 2021 całkowita sprzedaż wyniosła 2,89 mld zł, z czego e-commerce to ok. 16%.

Sukces mimo wyzwań

Mimo trudności związanych z pandemią, tymczasowym zamknięciem sklepów i kłopotami z dostępnością towarów, JYSK poradził sobie bardzo dobrze. Firma jest też jednym z największych płatników CIT w Polsce (80 miejsce na liście). W zeszłym roku strona JYSK.pl odnotowała 56 189 279 wizyt, czyli więcej o 24,37% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sprzedaż online w sklepach JYSK

Jeżeli chodzi o udogodnienia związane z handlem online, w JYSK został zmniejszony czas realizacji zamówienia (do odbioru w sklepie – click&collect), coraz bardziej zwiększa tez płynność przepływu między kanałami. Najpopularniejszym produktem w ostatnim roku finansowym była poszewka na poduszkę (sprzedana w ilości 293 230 sztuk).

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

#EcomersyBasic #48: Reels. Co musisz wiedzieć o krótkich filmach na Instagram i Facebooka?

2022.09.30
Modę na krótkie, kreatywne filmiki zapoczątkował TikTok. Jako że aplikacja cieszy się tak ogromną popularnością, dwa konkurencyjne serwisy postanowiły przejąć od niej format niedługich video, dzięki którym można promować swoją markę i nie tylko. Na początku Reelsy pojawiły się na Instagramie, potem przyszedł czas na Facebooka. Jeżeli chcesz dowiedzieć się,...
#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

#EcomesyBasic #47: White Hat SEO i Black Hat SEO, czyli dobre i złe techniki pozycjonowania

2022.09.23
By sklep internetowy był dobrze widoczny w wyszukiwarce, musi zostać skutecznie wypozycjonowany. W tym celu stosuje się różne techniki SEO, które w określony sposób wpływają na miejsce witryny w wynikach wyszukiwania. Można je zwyczajowo podzielić na White Hat SEO oraz Black Hat SEO. Czym się od siebie różnią i które...
#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

#EcomersyBasic #46: Czym jest customer experience?

2022.09.16
Customer experience (w skrócie CX) to, najprościej mówiąc, suma doświadczeń klienta związanych z daną firmą. Obejmuje całość relacji na linii konsument-marka, od momentu uświadomienia sobie, że konkretna firma istnieje, aż do chwili ostatniej interakcji. Oznacza to, że właściwie każdy element tej relacji ma znaczenie. Celem jest optymalizacja doświadczeń klienta.
#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

#EcomersyBasic #45: Czym jest breadcrumbs? Menu okruszkowe bez tajemnic

2022.09.09
Breadcrumbs (z ang. okruszki chleba) to inaczej forma nawigacji na stronie internetowej, która wskazuje, w jakim miejscu w witrynie obecnie się znajdujemy. Na pewno kojarzysz bajkę o Jasiu i Małgosi – jej bohaterowie rzucali za sobą okruszki chleba, aby upewnić się, że nie zgubią się w lesie i odnajdą drogę...