Dzisiaj mamy: Wtorek, 5 Grudzień 2023

JYSK Polska z rekordowym wynikiem finansowym

2021.12.03

JYSK Polska może się pochwalić wzrostem sprzedaży online o 50%. W całej Polsce znajduje się 251 punktów, a tylko w ostatnim roku otwarto 16 nowych sklepów. Celem jest zwiększenie tej liczby niemal o połowę.

Dynamiczny rozwój sieci

Firma cały czas dynamicznie się rozwija, co widać w rekordowym poziomie obrotów – 32,6 mld DKK (7% więcej niż w poprzednim roku finansowym). JYSK inwestuje w modernizację, wielokanałowość sprzedaży oraz działa w zgodzie z proekologicznymi trendami. Od września 2020 do sierpnia 2021 całkowita sprzedaż wyniosła 2,89 mld zł, z czego e-commerce to ok. 16%.

Sukces mimo wyzwań

Mimo trudności związanych z pandemią, tymczasowym zamknięciem sklepów i kłopotami z dostępnością towarów, JYSK poradził sobie bardzo dobrze. Firma jest też jednym z największych płatników CIT w Polsce (80 miejsce na liście). W zeszłym roku strona JYSK.pl odnotowała 56 189 279 wizyt, czyli więcej o 24,37% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sprzedaż online w sklepach JYSK

Jeżeli chodzi o udogodnienia związane z handlem online, w JYSK został zmniejszony czas realizacji zamówienia (do odbioru w sklepie – click&collect), coraz bardziej zwiększa tez płynność przepływu między kanałami. Najpopularniejszym produktem w ostatnim roku finansowym była poszewka na poduszkę (sprzedana w ilości 293 230 sztuk).

Polecamy
Ecomersy basic
#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

#Ecomersy Basic #105: Personalizacja w e-commerce. Mów tak, by Cię słyszano

2023.12.01
W świecie e-commerce personalizacja staje się coraz ważniejsza – sklepów internetowych przybywa, konkurencja rośnie, a klienci mają duże wymagania. Doskonałą metodą na wyróżnienie się z tłumu jest umiejętność dostarczania spersonalizowanych doświadczeń zakupowych. Zastanówmy się, dlaczego są one tak ważne dla budowania trwałych relacji z konsumentami i w jaki sposób możesz...
#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

#EcomersyBasic #104: Jak zdobywać lajki na firmowym profilu FB?

2023.11.24
Facebook od kilku (a nawet kilkunastu) lat pozostaje jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Jeśli prowadzisz firmowy profil na tej platformie i chcesz dotrzeć do większej liczby użytkowników, z pewnością zdajesz sobie sprawę, jak istotne w budowaniu zasięgu i zaangażowania są lajki. Zastanawiasz się, jak skutecznie zdobywać te cenne...
#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

#EcomersyBasic #103: Jak sobie radzić z sezonowymi spadkami sprzedaży w sklepie internetowym?

2023.11.16
Dynamika rynku e-commerce często podlega zmianom, a sklepy online muszą skutecznie radzić sobie z sezonowymi spadkami sprzedaży. Regularne fluktuacje popytu mogą stanowić wyzwanie dla przedsiębiorców, ponieważ wymagają elastyczności i strategicznego podejście. W tym kontekście istotne staje się pytanie: jak efektywnie zarządzać e-sklepem w różnych okresach roku, utrzymując stabilność i zadowolenie...
#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

#EcomersyBasic #102: Jak podnieść obrót w e-sklepie przed Świętami Bożego Narodzenia?

2023.11.09
Mamy połowę listopada, jesteśmy jeszcze przed Black Friday – wydawać by się mogło, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało dużo czasu. W świecie e-commerce czas płynie nieco innym rytmem, a do dużych wydarzeń warto przygotowywać się wcześniej. W dzisiejszym artykule zastanowimy się, jak „rozruszać” sklep internetowy jeszcze przed Gwiazdką, aby...