Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

JYSK Polska z rekordowym wynikiem finansowym

Piątek, 3 Grudzień 2021

JYSK Polska może się pochwalić wzrostem sprzedaży online o 50%. W całej Polsce znajduje się 251 punktów, a tylko w ostatnim roku otwarto 16 nowych sklepów. Celem jest zwiększenie tej liczby niemal o połowę.

Dynamiczny rozwój sieci

Firma cały czas dynamicznie się rozwija, co widać w rekordowym poziomie obrotów – 32,6 mld DKK (7% więcej niż w poprzednim roku finansowym). JYSK inwestuje w modernizację, wielokanałowość sprzedaży oraz działa w zgodzie z proekologicznymi trendami. Od września 2020 do sierpnia 2021 całkowita sprzedaż wyniosła 2,89 mld zł, z czego e-commerce to ok. 16%.

Sukces mimo wyzwań

Mimo trudności związanych z pandemią, tymczasowym zamknięciem sklepów i kłopotami z dostępnością towarów, JYSK poradził sobie bardzo dobrze. Firma jest też jednym z największych płatników CIT w Polsce (80 miejsce na liście). W zeszłym roku strona JYSK.pl odnotowała 56 189 279 wizyt, czyli więcej o 24,37% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Sprzedaż online w sklepach JYSK

Jeżeli chodzi o udogodnienia związane z handlem online, w JYSK został zmniejszony czas realizacji zamówienia (do odbioru w sklepie – click&collect), coraz bardziej zwiększa tez płynność przepływu między kanałami. Najpopularniejszym produktem w ostatnim roku finansowym była poszewka na poduszkę (sprzedana w ilości 293 230 sztuk).

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...