Dzisiaj mamy: Czwartek, 19 Maj 2022

Już teraz sprawdź, w jaką stronę kieruje się rynek e-commerce!

Wtorek, 21 Grudzień 2021

Jesteś ciekawy, jaka przyszłość czeka branżę e-commerce? Już teraz możesz sprawdzić przewidywania ekspertów zebrane przez Medializer. Zobacz, co specjaliści mają do powiedzenia na temat trendów, które zdominują rynek sprzedaży online w 2022 roku.

Szybki rozwój handlu online

Ostatnie dwa lata były przełomowe dla rynku e-commerce, głównie za sprawą pandemii i rosnącej popularności handlu internetowego. Wystarczy wspomnieć, że co piąty e-sklep został otwarty właśnie wtedy. Rosnąca konkurencja i nowe trendy skłaniają do przemyśleń. Warto więc oddać głos osobom, które od lat zajmują się tą branżą i przyczyniają się do jej ekspansji.

Poznaj opinie najlepszych specjalistów

W najnowszym artykule możesz zapoznać się z opiniami następujących ekspertów: Jakuba Pietraszka z Booste, Marceliny Lipskiej z F1Brand, Jakuba Hellwiga z Joyful, Gabriela Besty z Medializer, Joanny Pawłowskiej-Tomczak z Medializer, Marka Biernackiego z Mokka, Krzysztofa Sempa z Profitcrew, Rafała Gawłowskiego z Samito, Macieja Grada z SemCore, Adama Miziołka z Twisto oraz Aleksandry Bonieckiej z Widocznych.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...
Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Ecomersy Basic #25: Marketing rekomendacyjny w sklepie internetowym

Piątek, 22 Kwiecień 2022
Polecenia odgrywają bardzo ważną rolę w Internecie. Mamy tu na myśli zarówno zakupy online, jak i inne obszary działania w sieci. Ogromna liczba e-sklepów i dostępnych produktów czasami może przytłaczać, dlatego trzeba wybrać jakiś sposób selekcji. Wiele osób stawia właśnie na rekomendacje, czyli pozytywne opinie na temat konkretnych marek. Chcesz,...