Dzisiaj mamy: Środa, 29 Styczeń 2025

IV E-commerce Challenge Poland

2025.01.22

Branża e-commerce stale ewoluuje, napędzana przez dynamiczny rozwój technologii, zmieniające się potrzeby konsumentów oraz nowe wyzwania związane z globalnym rynkiem. Właśnie tym kluczowym kwestiom poświęcone będzie IV forum E-COMMERCE CHALLENGE –które odbędzie się 26-27 marca 2025 r. w Warszawie. Organizatorem konferencji jest brave conferences.

Rynek e-commerce liczy bardzo na „odbicie” w 2025 r., bo wiele kategorii notuje ostatnio spadki sprzedaży. Marki zabiegająo lojalizowanie i utrzymanie klienta, doskonalą jakość obsługi, podążają za trendem phygital – ale jednocześnie wciąż borykają się z optymalizacją działań, która dotyczy coraz szerszych obszarów w organizacji. Koszty – odmieniane przez wszystkie przypadki nadal są jednym z wyzwań mocno związanym z rentownością kanału online, o którą wciąż walczy wiele e-commerców.

Marketplace – temat „modny” od paru lat nadal jest wart dyskusji, szczególnie, że obserwujemy jak „zagarnia” coraz większą część tortu e-commerce. Działaniom chińskich platform, jak TEMU czy SHEIN przygląda się nie tylko UE, ale także Ministerstwo ds. Cyfryzacji, warto więc wspólnie zastanowić się jaką strategię obrać wobec chińskich graczy osiągających w Polsce coraz lepsze zasięgi i wyniki a dysponujących dużymi budżetami. AI, generative AI – mimo iż temat był obecny na wszystkich konferencjach w 2024 roku – nadal bardzo rozpala branżę, ale wszyscy jesteśmy zgodni, że nie teoria, a konkretne rozwiązania są warte prezentacji i dyskusji – podkreśla Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający Brave conferences.

Program wydarzenia został opracowany w oparciu o wywiady z dyrektorami, managerami i praktykami e-commerce największych firm w Polsce. będziemy szukać odpowiedzi na m.in. takie wyzwania:

  • Utrzymanie i poprawa rentowności
  • konkurencja z Chin: gdzie czyhają zagrożenia?
  • skuteczny dobór narzędzi
  • platformy social & marketplace i ich wpływ na rynek e-commerce
  • zachowania klientów w dobie oszczędności
  • lojalizacja i utrzymanie klienta

W trakcie wydarzenia swoimi opiniami podzielą się eksperci z m.in.: RESERVED, PANDORA, CCC GROUP, EVELINE COSMETICS, GOLDENMARK, JERONIMO MARTINS, NIVEA POLSKA, X-KOM, SADVA, ZIAJA, GLOVO, OCHNIK, PYSZNE.PL, LITE E-COMMERCE GRUPA ŻABKA, STREFA TENISA, PHILIPS PERSONAL HEALTH, SUPER-PHARM, TCHIBO, TATUUM, RTV EURO AGD, WOLT, SINSAY, MORELE.NET, CALZEDONIA, MARTES  SPORT, SEPHORA, ANSWEAR, KOMPUTRONIK, DECATHLON, CASTORAMA, KUBOTA, IKEA RETAIL, TYLKO, KAZAR, MEDICINE.

Lista prelegentów:
https://ecommercechallengepoland.pl/prelegenci/ 

Program forum:
DZIEŃ I:
https://ecommercechallengepoland.pl/program-1-dzien/ 
DZIEŃ II:
https://ecommercechallengepoland.pl/program-2-dzien/ 

Bilety:
https://ecommerce2025.registration-form.online/ 

Wydarzenie pod patronatem ecomersy.pl 

Polecamy