Dzisiaj mamy: Niedziela, 4 Grudzień 2022

iTaxi i Apaczka.pl z szybkimi dostawami w największych polskich miastach

2022.09.29

Dzięki współpracy iTaxi i Apaczki klienci platformy Apaczka.pl będą mogli korzystać z usługi logistycznej iTaxi, czyli iPaczki. Dotyczy ona ekspresowych dostaw przesyłek – jeszcze tego samego dnia. Formuła „Same Day Delivery” skierowana jest głównie do klientów biznesowych (przede wszystkim do sklepów internetowych i stacjonarnych), ale obejmuje też konsumentów indywidualnych.

Popularność ekspresowych dostaw

Według danych dostarczonych przez iTaxi w okresie od czerwca do sierpnia br. liczba klientów korzystających z opcji dostawy tego samego dnia wzrosła o 64%. Współpraca z Apaczką przyczyni się do dalszego rozwoju obu firm. Umowa już została podpisana, a 1 października iPaczka stanie się dostępna dla mieszkańców Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Trójmiasta, Łodzi oraz Olsztyna.

Dalsze plany iTaxi

iTaxi wciąż stara się pozyskiwać nowych partnerów biznesowych. Planuje także pojawić się na rynku przesyłek międzynarodowych. Dzięki możliwości dotarcia do nowych konsumentów marka stanie się bardziej rozpoznawalna, co przełoży się na wyniki sprzedaży. „Same Day Delivery” działa przez 7 dni w tygodniu, a przesyłka może zostać dostarczona nawet w ciągu 4 godzin.

Polecamy
Ecomersy basic
#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

#EcomersyBasic #56: Złe praktyki w sklepie internetowym, przez które tracisz klientów

2022.12.02
Na wyniki sprzedaży w sklepie internetowym wpływ ma bardzo wiele czynników. To nie tylko kwestia skuteczności kampanii, cen czy asortymentu. To również nie tylko sprawa SEO, o której w ramach cyklu Ecomersy Basic wspominaliśmy już wielokrotnie. Klienci rezygnują z zakupów w e-sklepie z rozmaitych powodów, a wiele z nich to...
#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

#EcomersyBasic #55: Marketing w sklepie internetowym. Czy robisz to dobrze? 5 punktów, z którymi podniesiesz sprzedaż

2022.11.25
Sprzedaż w sklepie internetowym to nie tylko kampanie Google Ads czy Facebook Ads. Warto wykorzystywać także inne możliwości. To takie działania, które zwiększają widoczność marki, pomagają zdobyć nowych klientów i utrzymać tych, których już masz. Czy wiesz, jakie to sposoby?
#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

#EcomersyBasic #54: Sprzedaż stacjonarna i internetowa. Jak je połączyć?

2022.11.18
W czasie ogólnoświatowego lockdownu okazało się, że sama sprzedaż stacjonarna może nie wystarczyć, aby utrzymać się na rynku. Coraz więcej osób zaczęło więc myśleć o przeniesieniu się do Internetu. Kiedy pandemia nieco ustała, część klientów postanowiła wrócić do tradycyjnych form robienia zakupów, a branża e-commerce odnotowała pewne spadki. Wynika z...
#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

#EcomersyBasic #53: Skuteczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia

2022.11.04
Komunikacja z klientami to jeden z najważniejszych elementów promocji. Bardzo często wykorzystywaną drogą kontaktu jest e-mail marketing, który obejmuje nie tylko newslettery, ale również tzw. maile transakcyjne. Użytkownicy otrzymują je w momencie założenia konta, a także po złożeniu zamówienia lub kiedy przesyłka zostanie wysłana. Jak wykorzystać wiadomości z potwierdzeniem zamówienia...