Dzisiaj mamy: Niedziela, 22 Maj 2022

InternetBeta powraca! Tym razem na żywo

Poniedziałek, 6 Wrzesień 2021

Konferencja InternetBeta znowu odbędzie się stacjonarnie! Jej 13. edycja odbędzie się w dniach 15-17 września w Kielnarowej. Czego możemy się na niej spodziewać?

Podstawowe informacje o Konferencji

Wydarzenie po raz pierwszy miało miejsce 2009 roku. Odbywa się we wsi Kielnarowa, koło Rzeszowa, na kampusie Wyższej Szkoły Zarządzania i Informatyki w Rzeszowie. Na uczestników czekają ciekawe prelekcje, spotkania z uczestnikami, integracja różnych branż – m.in. internetowej, marketingowej, start-upowej.

Tematy i uczestnicy

W zeszłym roku konferencja została przeprowadzona online. Zapisało się na nią aż 700 osób. W 2021 roku będzie można obejrzeć prezentacje z zakresu automatyzacji, sztucznej inteligencji, e-commerce, komunikacji, zrównoważonego rozwoju itp. Na scenie pojawi się ponad 80 osób, takich jak Kamil Kozieł, Andrzej Ogonowski czy Anna Ledwoń-Blacha. Wydarzenie organizuje Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, natomiast partnerami strategicznymi są: Samorząd Województwa Podkarpackiego oraz GetResponse.

Polecamy
Ecomersy basic
EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

EcomersyBasic #29: Jak tworzyć grafikę do mediów społecznościowych?

Piątek, 20 Maj 2022
Prowadząc własny biznes e-commerce, z pewnością nieustannie wcielasz się w różne role: sprzedawcy, copywritera, marketera, fotografa, grafika czy osoby od social mediów. Zwłaszcza te ostatnie mogą sprawiać nieco kłopotu, jeśli nigdy wcześniej się tym nie zajmowałeś. Jest to jednak część biznesu, której nie warto lekceważyć – social media mogą być...
EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

EcomersyBasic #28: Marketing szeptany. Czym jest? Czy warto?

Piątek, 13 Maj 2022
W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy tekst na temat opinii klientów i ich wpływu na sprzedaż w e-sklepie. Wiemy więc, że oceny oraz rekomendacje innych mają duże znaczenie dla większości konsumentów. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na charakterystyczną formę promocji, która nazywana jest marketingiem szeptanym (inaczej buzz marketing, word of mouth...
EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

EcomersyBasic #27: Opinie klientów i ich wpływ na sprzedaż w e-sklepie

Piątek, 6 Maj 2022
Niedawno pisaliśmy o znaczeniu marketingu rekomendacyjnego w e-commerce, czyli o tym, jaki wpływ na klientów mogą mieć opinie innych. Sprawdzenie, w jaki sposób poprzedni konsumenci ocenili dany sklep internetowy, usługę czy produkt, to często jedyny znany sposób na weryfikację. Czasami zdarza się jednak, że recenzje są nieprawdziwe – i to...
Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Ecomersy Basic #26: Analiza biznesowa w e-commerce. Dlaczego warto?

Piątek, 29 Kwiecień 2022
Planujesz rozpocząć działalność? Zastanawiasz się, jak usprawnić działanie swojego e-biznesu? Chcesz mieć lepszy wgląd w funkcjonowanie Twojego przedsiębiorstwa? Warto pomyśleć nad przeprowadzeniem analizy biznesowej, dzięki której uda Ci się lepiej zrozumieć potrzeby biznesowe i technologiczne własnej firmy. W tym celu można skorzystać z usług eksperta – odpowiednio wykwalifikowanego analityka. Możesz...